אי אפשר להתעלם מהם: הטרנדים החמים של הקידום הממומן

טרנדים בקידום ממומן

ניווט מהיר במאמר

מחפשים להוציא יותר מהקמפיינים לקידום ממומן שאתם מריצים ברשת?

בעולם תחרותי כמו שלנו, עסקים חייבים לוודא שהם מוציאים את המקסימום מתקציבי ה-PPC שלהם ושאף שקל לא יורד לטמיון. 

ודווקא בגלל שיש כל כך הרבה טרנדים ושיטות לקידום ממומן, קשה הרבה פעמים לדעת איפה כדאי להשקיע וכמה. אך אל דאגה – אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר בדברים. מומחי ה-PPC שלנו בדיגיטל פרטנרס גם ישמחו לנהל עבורכם את כל הקידום ולעזור לכם להוציא יותר מההשקעה שלכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתייעץ בנושא בכל שלב. 

הטרנדים החמים ביותר בעולם הקידום הממומן

אוטומציה בקידום ממומן

בשנה החולפת, אוטומציות של PPC הוכיחו את עצמן כדרך נפלאה לשיפור הביצועים של קמפיינים. חברות ענק ובראשן גוגל, השקיעו לא מעט בשכלול ושדרוג של אפשרויות האוטומציה שהן מציעות. כדי להפיק את המקסימום מאוטומציה, עלינו לעזור לאלגוריתם לעבוד לטובתנו. לעזור למחשב בתהליך הלמידה של הצרכים שלנו. נכון, היום בו התוכנה תעשה הכל עבורנו במאה אחוז עוד רחוק. אבל כבר עכשיו שיטות אוטומציה שונות מורידות מאיתנו הרבה מאד עבודה ומאפשרות להתפנות למשימות חשובות אחרות. 

אמזון נכנסת לעניינים

על אף שפייסבוק וגוגל הן עדיין המובילות בתחום הקידום הממומן. נראה שחברת אמזון בהחלט נושפת להן בעורף. המודעות הממומנות של אמזון מופיעות בפלטפורמה עצמה כמובן, אבל לא רק. הפופולריות שלהן בקרב צרכני האיקומרס פשוט מרקיעה שחקים. איפה טמון העיקרון אתם שואלים? ככל הנראה בעובדה שהקהל של אמזון הוא בהגדרה קהל של רוכשים. בעוד הגולשים בפייסבוק וגוגל לא תמיד שם כדי לקנות משהו. 

רשתות חברתיות (אם זה לא היה ברור עד עכשיו)

אמנם טרנד שלא נולד לאחרונה מן הסתם, אבל כזה שהחשיבות שלו רק התחדדה. אם יש לכם עסק מכל סוג שהוא, כנראה שהלקוחות שלכם מבקרים ברשת חברתית אחת לכל הפחות, לפחות פעם ביום (וזה ממש לא משנה איזה עסק ומי הם הלקוחות שלכם). ואנחנו ממש לא מדברים רק על פייסבוק, כן? הלקוחות שלכם נמצאים גם בטוויטר, באינסטגרם, בלינקדין, בפינטרסט ובוודאי בטיקטוק. מכאן נשאר רק לוודא שגם אתם שם ומעבירים להם את המסרים שאתם רוצים להעביר. 

טירגוט מדויק יותר בגוגל

אחד מהפיצ׳רים האחרונים ביותר בגוגל אדס הוא האפשרות להוספת קהלים מטורגטים. כלומר, מעתה ניתן להגדיר באופן מדויק הרבה יותר מי נרצה שיראה את המודעות שלנו במנוע החיפוש. הכלי הזה מאפשר לנו להגדיר דברים ספציפיים כמו גיל הגולשים או אפילו רמת הכנסה שמתאימה למוצרים/שירותים שאנו מוכרים. יותר מזה, אפשר אפילו להגדיר במדויק את הגולשים שלא נרצה שיראו את המודעות שלנו. החידוש האחרון ביותר מאפשר לנו לטרגט בצורה מדויקת את קהלי היעד בהתאם למילות המפתח הרלוונטיות. אם אנחנו מוכרים מוצרים שונים לקהלים שונים, נוכל מעתה ליצור מודעות מדויקות יותר לכל קהל. 

סרטוני ״באמפר״ ביוטיוב

אם יצא לכם להיכנס לאחרונה לסרטון כלשהו ביוטיוב (וכנראה שיצא לכם). סיכוי לא רע שנתקלתם באחת הפרסומות החדשות (הן לרוב מגיעות ברצפים של שתיים) שנקראות מודעות באמפר. סרטונים קצרים של שש שניות בלבד שבניגוד לפרסומות הרגילות לא ניתן לדלג עליהן. ומה הקטע איתן? ובכן – נכון לעכשיו לפחות הן עובדות ובגדול. מבלי להיכנס יותר מדי לעומק השאלה למה זה ככה. זה כלי מצוין לקידום עבור עסקים ושווה לקפוץ על העגלה כל עוד היא שועטת קדימה במהירות שיא. 

חיפוש קולי ממומן – האמנם?

בתים חכמים ועוזרים קוליים כמו סירי, אלכסה וגוגל הום הם במגמה ברורה של פריצה וגדילה. על פי הערכות שונות, בסוף 2021 כמעט חמישים אחוזים מהחיפושים של גולשים בארצות הברית היו חיפושים קוליים (בישראל המספרים עדיין קצת נמוכים מזה). אז נכון, פלטפורמות קידום ממומן דרך חיפוש קולי הן עדיין לא משהו ששווה לדבר עליו, אבל כמו שזה נראה כרגע הימים האלו ממש לא רחוקים. 

חיפוש ויזואלי – האמנם?

פעמיים ״האמנם״ ברצף זה בהחלט לא עניין שגרתי, אבל זה לגמרי ראוי במקרה הזה. מתברר שפלטפורמות החיפוש הויזואלי הולכות ונעשות יותר ויותר פופולריות. באופן טבעי השחקניות שלוטשות עיניים לכיוון הקידום הממומן הויזואלי הן אלו העוסקות בויזואל באופן ישיר (פינטרסט ואינסטגרם למשל, אבל גם גוגל, איך לא?). לא רחוק היום שבו נחפש דברים דרך תמונה שיש ברשותנו ונקבל תוצאות מקודמות עם מוצרים דומים לאלמנט שהתעניינו לגביו.

רימקטינג

לא טכניקה חדשה, אבל כזו שרק הולכת ונעשית פופולרית יותר ככל שחולף הזמן. על רגל אחת, רימרקטינג היא פנייה מחדש ללקוחות שהתעניינו במוצרים/שירותים שלנו בעבר ולא השלימו רכישה. כל מי שעוסק בקידום ממומן בצורה מקצועית יודע שאלו הם לרוב הלקוחות החמים והמבושלים ביותר. אם נצליח ״לתפוס אותם בסיבוב״ יש סיכוי לא רע להגדיל את היקף המכירות שלנו. 

אינטגרציה בין קידום ממומן (PPC) לקידום אורגני (SEO) בגוגל

ככל שעובר הזמן הולכים ומתחדדת ההבנה כי הקמפיינים הממונים וקידום אורגני בגוגל הולכים יד ביד ועובדים הכי טוב ביחד. שימוש באותן מילות המפתח, הטמעה של המודעות הממומנות המצליחות באתר כחלק מהתוכן בבלוג ושימוש בשפה דומה. צעדים שככל הנראה ישפרו את התוצאות בשני האפיקים. שווה לנסות, לא?

במילה אחת: בינג

אנחנו כל כך רגילים להתייחס לגוגל כמלך הבלתי מעורער של מנועי החיפוש. לרוב בכלל לא נחשוב שיש לו אלטרנטיבות אחרות. ובכן, לא לעולם חוסן אמרו חכמים, ונראה שבשנה החולפת קם לו מתחרה ראוי שמראה סימנים של צמיחה משמעותית עם מעל למיליארד משתמשים מדי חודש. זהו מנוע החיפוש של מייקרוסופט שנקרא ״בינג״ ויש סיכוי לא רע שממש בקרוב התעלמות ממנו תהיה צעד לא חכם כלל לעסקים. 

טרנדים חולפים בקידום ממומן?

אז אילו טרנדים יחלפו ואילו מהם כאן בשביל להישאר? עם הזמן נגלה את כל התשובות, ומה שבטוח שאנחנו כאן בדיגיטל פרטנרס נמשיך לעקוב אחריהם. זאת כדי לתת ללקוחות את השירות הטוב והיעיל ביותר של קידום ממומן ברשת. 

מרגישים שהגיע הזמן להוציא יותר מהכסף שאתם משקיעים בקידום ממומן? צרו קשר ומומחי ה-PPC של דיגיטל פרטנרס ישמחו לעשות זאת גם עבורכם!

דילוג לתוכן