קידום ממומן בגוגל

בעלי עסקים, עצמאים, ומי שמקדמים מוצרים ושירותים שונים, זקוקים בכל שלב לעבודת שיווק וקידום מקצועית, בלעדיה העסק לא ממש יכול להמריא, וזה לא באמת משנה באיזה עסק או תחום עיסוק מדובר. מעבר לכך, אין בכלל ספק שהשיווק הדיגיטלי חייב לקחת כאן חלק משמעותי, וזו הסיבה שבשנים האחרונות הפכו שירותי קידום ממומן PPC למבוקשים ביותר, וזאת גם הסיבה ללא מעט בלבול ודיסאינפורמציה בתחום. 

מה זה בכלל PPC?

קידום ממומן בגוגל או קידום PPC, המשמעות של צירוף האותיות באנגלית PPC היא Pay Per Click, כלומר – תשלום עבור הקלקה. זה אולי נשמע מעט פשטני, אך בגדול השם הזה בעצם מצביע על אופי הקידום.

על רגל אחת, PPC היא התורה של קידום ממומן ברשת והטכניקות לפרסום מודעות חדות ויעילות בתשלום שיביאו לתנועה טובה יותר לאתר ולעמודי הרשתות החברתיות. 

מודעות שאנו מפרסמים בפלטפורמות שונות, כאשר אנו משלמים פר לחיצה/הקלקה של הגולש, או פר פעולות נוספות. במקרים אחרים כמו איסוף לידים, רכישה באתר וכן הלאה.

באילו פלטפורמות משתמשים ב- PPC?

כשמדברים באופן מסורתי על PPC, מתייחסים לרוב למערכת הקידום הממומן של גוגל אדס. מערכת נוחה ופשוטה לתפעול, דרכה יוצרים פרסומות מקודמות לאתר.

מעבר לגוגל, המודל של Pay Per Click זה משהו שאנחנו יכולים לראות בעוד הרבה פלטפורמות, כמו טאבולה ואאוטבריין למשל, ממשקים לקידום ממומן של תוכן עיתונאי שיווקי (התשלום מתבצע בפועל כאשר גולש נתקל בכתבה הממומנת ומקליק עליה), וגם ברשתות החברתיות המאפשרות קידום מודעות במודל הזה.  

מהם סוגי קמפיינים בקידום ממומן בגוגל?

קמפיין גוגל חיפוש (SEARCH): מבוסס על העיקרון שגולש מקליד במנוע החיפוש מונח מסויים ובתמורה מקבל את התוצאות הרלוונטיות ביותר לחיפוש שלו – ממומן ואורגני. הרעיון הוא לכתוב מודעות הכוללות מילות מפתח שאיתרנו אחרי מחקר מעמיק בכלים מתקדמים, ולשלב אותן באופן כזה שכאשר גולש מקליד את הביטויים המסוימים, בראש העמוד תעלה מודעה עם השירות שלנו וקישור לאתר.

קמפיין גוגל דיספליי (GDN): קמפיין באנרים שגולשים נחשפים אליו באתרים ברחבי הרשת עפ"י תחומי העניין והנתונים הדמוגרפיים שרלוונטיים לפרופיל שלהם.

קמפיין גוגל שופינג (SHOPPING): קמפיין חיפוש של מוצרים ספציפיים שכוללים תמונה, תיאור המוצר והמחיר בדיוק כפי שמופיעים באתר.

קמפיין יוטיוב (YOUTUBE): מודעות צפייה בסרטונים שמוצגות ביוטיוב וברחבי הרשת. המודעות מופיעות במספר שלבים עבור הגולש: לפני הסרטון, באמצע הסרטון או במהלכו.

למה הקידום הזה כל כך יעיל ומבוקש?

אז כן, תהליכים ארוכים של קידום אורגני בגוגל וברשתות הוא לגמרי חשוב, אבל בינינו, לא כל עסק בישראל, ובמיוחד עסקים קטנים וחדשים בתחילת דרכם, מצליח להגיע לפרסום וחשיפה אורגנית בזמן סביר, והרבה פעמים אנחנו חייבים לתת בוסט למסרים שלנו ברשתות ולאתר שלנו בגוגל. קידום ממומן PPC זו דרך נפלאה, נוחה ופשוטה להגיע לקהל היעד שלנו, לשים את עצמנו צעד אחד לפני המתחרים ולשלם בצורה יעילה פר לחיצה, בלי לבזבז כסף שלא לצורך.

קידום ממומן בגוגל עם דיגיטל פרטנרס

מערכות שהבסיס שלהן הוא פשוט למדי לתפעול. בדיוק בגלל זה, כמעט כל אחד עם מחשב יכול לפתוח בבית ״משרד פרסום״ ולהציע שירותי PPC, אבל זה ממש לא אומר שתקבלו תמורה כלשהי לכסף שלכם. אנחנו ממליצים בחום לבחור תמיד בעסק ותיק שמכיר את התחום לעומק, שהעובדים שלו מומחים שלמדו את תורת ה-PPC ושיודע לשקף לכם תמונת מצב ברורה בכל רגע נתון. 

הצוות שלנו כאן בדיגיטל פרטנרס יותר מישמח לספק לכם שירותי PPC מתקדמים ומקצועיים באמת, לרדת לפרטים הקטנים ביותר מהם מורכב העסק שלכם ולבסס את העבודה על מחקר מקיף, ובשורה התחתונה, לוודא שהכסף שאתם שמים על פרסום באמת עובד בשבילכם.