בניית בלוג לקידום אתרים ועסקים: למה אסור לוותר על זה?

בלוג לקידום אתרים

ניווט מהיר במאמר

עם מספר שיא של כמעט ארבעה מיליארד (!!) משתמשים ברחבי העולם, אין זמן טוב יותר מהעידן הנוכחי להשקיע בו בבלוג לאתר העסקי שלכם. ועדיין, נראה שגם עסקים שהאתר הוא חלק מרכזי ולפעמים אפילו בלעדי בתהליך המכירה שלהם, לא מבינים עד הסוף את החשיבות של הכלי הזה ולא בוחרים להשקיע בו. 

אחד מהשירותים שאנחנו מציעים כאן בדיגיטל פרטנרס הוא הקמה, עדכון ותחזוקה שוטפת של בלוגים לאתרים. דרך העבודה היומיומית שלנו אנחנו יכולים לראות בקלות את ההבדלים בין אתרים של עסקים שבוחרים להשקיע באפיק הזה לבין אלו שעדיין לא קפצו על העגלה. אז בין אם יצא לכם לחשוב על זה או שאתם נחשפים לנושא לראשונה, אנו רוצים להסביר מדוע בלוג עדכני, עשיר ומעודכן באתר שלכם הוא אחד הצעדים הטובים ביותר שלכם לקידום העסק. אם יש לכם שאלות נוספות בנושא אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו למידע נוסף. שנתחיל?

בלוג מראה את המומחיות שלכם

מנהלים עסק לשיווק נדל״ן? מוכרים רהיטים לחדרי ילדים? מציעים שירותי מנטורינג לעסקים? זה לא באמת משנה מה אתם עושים, מה שמשנה זה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יבינו שאתם יודעים בדיוק מה אתם עושים ובלוג זאת דרך נפלאה להראות את זה. התכנים השונים צריכים לדבר על הנושא בו אתם עוסקים, לתת טיפים ומידע חשוב שמעניין את קהל הלקוחות שלכם ולאפשר להם לחזור אליו תמיד כשהם מחפשים עוד ידע בנושא. ברובד הראשון אם ככה בלוג הוא כלי מיתוגי רציני למדי שמראה שאתם אכן אוטוריטה בתחום שלכם. כמובן שזה לא מסתכם בזה וצריך להכיר גם את היתרונות הנוספים. 

בלוג מעלה את הטראפיק לאתר שלכם

התנועה לאתר שלכם היא אחד האינדיקטורים החשובים לביצועים שלו ובעצם לשאלה עד כמה הוא אתר טוב. עוד לפני שנדבר על הנושא של קידום אורגני, בואו נדבר על ההתנהגות של הגולש הממוצע. נניח לצורך העניין שאתם עסק שמוכר חלפים לרכבים וגולש אקראי נכנס לאתר שלכם כשבסופו של דבר המטרה שלו היא לרכוש חלק מסוים לרכב. בטרם הוא יחליט לבצע את המכירה הוא ירצה לקבל בדרך כלל תשובות ללא מעט שאלות כמו ״איזה חלק מתאים לרכב שלי?״, ״איך אפשר להוזיל את מחיר העסקה?״ או ״איך ניתן לשמור על הרכב ולמנוע תקלה דומה בעתיד?״. אם הבלוג שלכם יצליח לענות לו בצורה טובה על מרבית השאלות, מרבית הסיכויים שהרווחתם גולש קבוע שייכנס אליכם בכל פעם שיחפש מידע בנושא וככל הנראה שתרוויחו גם לקוח משלם. צריך לזכור שהדברים האלו עוברים מפה לאוזן וגולש מרוצה הוא כזה שייעץ לחברים שלו בבוא היום על השירותים שלכם. 

בלוג הוא מצוין לקידום אורגני בגוגל

ועדיין, היתרון המשמעותי ביותר של בלוג לא קשור הוא הרבה מעבר לשיחות הסלון על העסק שלכם. בלוג הוא אחד האמצעים החשובים ביותר לקידום האורגני בגוגל. בקצרה מדובר על תחום הקידום היעיל ביותר היום בדיגיטל והתורה על רגל אחת היא איך לעשות שהאתר שלנו יופיע בתוצאות החיפוש האורגניות הראשונות (לא מודעות ממומנות) בחיפוש של מגוון ביטויים רלוונטיים. אז איך באמת? ובכן, הכל תלוי בדירוג שגוגל נותנת לאתר שלנו שרוצה למעשה להבטיח שהיא מציעה לגולשים שלה תוכן רלוונטי ויעיל בלבד כדי שלא ילכו לחפש מידע בשום מקום אחר. אחת מהדרכים העיקריות להעלות את זה היא באמצעות תוכן איכותי בבלוג וגוגל בודקת קודם כל שהוא מקורי בלבד, עד כמה הוא רלוונטי ועדכני, האם יש בו ביטויים רלוונטיים לחיפושי הגולשים ובאיזה תדירות הוא מתעדכן. בסופו של דבר, זה כמעט בגדר הבלתי אפשרי לקדם אתר באופן אורגני בצורה טובה ללא תוכן איכותי שמתעדכן על בסיס קבוע בתדירות גבוהה. 

הטאצ׳ האישי שהגולשים שלכם מחפשים

כפתור למכירה, דילים ומבצעים, תיבות להשארת פרטים ליצירת קשר. את כל אלו הגולשים ימצאו בשפע באתרים שהם מחפשים ורובינו נרתעים כשאנחנו מרגישים שמנסים לדחוף לנו שירות או מוצר בגרון. הבלוג הוא אתנחתא אישית והוא מאפשר לכם לגולשים שלכם להתחבר אליכם ברמה פחות מכירתית ויותר חברית אם תרצו. זה נכון קודם כל מעצם המהות שלו – מאגר מידע שהקמתם למען הלקוחות שלהם שהמטרה שלו היא לא מכירה קרה בלבד ואפשר גם להעצים את זה דרך תוכן מותאם בשפה אישית, קלילה ופורמלית פחות. 

אז נכון, בלוג מתוחזק לעילא ולעילא הוא הרבה פעמים השקעה לא קטנה, הן של זמן והן של כסף. עם זאת מדובר בלי ספק על השקעה לטווח הרחוק ועם התמדה התוצאות לא יאחרו לבוא. את הדברים האלו אנחנו אומרים כמובן מתוך הניסיון שלנו בשטח ואם אתם מתלבטים אם ללכת על זה, צוות המומחים שלנו כאן בדיגיטל פרטנרס ישמח להסביר עוד על הנושא החשוב, אז אל תהססו ליצור קשר ולהתייעץ בכל שלב.  

דילוג לתוכן