היום יותר מתמיד, אתר תדמית איכותי ומקצועי הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר לכל עסק. לכן השקעה בבניית אתר ועיצוב של אתר כזה היא לא משהו שכדאי להתפשר עליו. בנייה של אתר תדמית היא עבודה מורכבת שהיא הרבה מעבר לעיצוב מוקפד. כשאחד הדגשים העיקריים והחשובים הוא חווית המשתמש שמצריכה עבודה מדויקת ומקצועית במובן של ההיבטים הטכניים.
האתר שלכם הוא במידה רבה הפנים של העסק. אנחנו כאן בדיגיטל פרטנרס מאמינים שתהליך טוב של בניית אתר תדמית מתחיל עוד לפני בהגדרה ברורה של המטרות ובתהליכי מיתוג מקיפים.
אתם מעוניינים באתר תדמית מקצועי שישרת אתכם ולא יעלה אבק בעמודים האחרונים במנוע החיפוש של גוגל?חשוב להבין איך עושים את זה כמו שצריך.
אז מה זה בעצם אתר תדמית טוב? האם מדובר על אתר עם עיצוב יפה? אתר עם נגישות טובה? אולי אתר עם הרבה מידע רלוונטי ומעניין לגולשים?
שלא תטעו – כל הדברים האלו הם חשובים, ואפילו חשובים מאד. עם זאת, לפני שבכלל מדברים על הנושאים האלה, צריך לדבר על התדמית ועל המיתוג שהם בעצם המטרה העיקרית והסיבה שאתם בכלל רוצים להקים אתר לעסק שלכם או לכל מטרה אחרת.
בשלב הראשון נבין לעומק מה המצב בעסק היום. לאיזה קהל פונה, מהן דרכי המכירה וההמרה, מהם המכשולים והאתגרים העיקריים ואיפה נמצאות ההזדמנויות הטובות ביותר נכון לעכשיו.
מכאן, נענה על שאלות חשובות שיעזרו לנו לגבש תמונה ולהבין איך נרצה שהאתר ייראה בסוף התהליך:
את התשובות לכל השאלות האלו חשוב שנגבש ביחד ואנו מוכנים לצלול לעובי הקורה ולהכיר את העסק שלכם הכי טוב שאפשר. התהליך החשוב הזה הוא בעצם תהליך מקביל למיתוג עסקי. בלעדיו, זה לא ממש משנה עד כמה העיצוב חדשני ומקצועי או עד כמה העבודה הטכנית טובה ויסודית, יהיה קשה מאד לקלוע למטרות העסקיות.
אתר תדמית איכותי באמת מספר את סיפור המותג שלכם בצורה ברורה, חדה וקולעת. כשהגולשים מגיעים אליו הם למעשה רואים אתכם.
לא צריך להיות מעצב גרפי או בונה אתרים כדי להבין מה ההבדל בין אתר עם עיצוב מזמין, מושך ונעים לבין אתר עם עיצוב מיושן. שהוא ההפך הגמור וסביר מאד להניח שאתם עושים את ההבחנה הזאת בעצמכם בכל פעם שאתם מחפשים שירות או מוצר כלשהו ברשת.
עיצוב אתר טוב לא רק נשען על טרנדים עכשווים, אלא לוקח בחשבון את סיפור המותג שלכם. בסופו של דבר הוא מהווה ביטוי וירטואלי מושלם לעסק שלכם ובעצם למי שאתם. שימוש נכון בצבעים, בחירה של טמפלטים נכונים, שילוב של אלמנטים ויזואלים כמו תמונות, סרטונים, גרפים להמחשה ועוד. כל אלו ירכיבו בסופו של דבר את התמונה השלמה. עבודה מקצועית ומוקפדת תבטיח אתר במראה עכשווי ומקצועי שיעיד בלי הרבה מילים על טיב השירות שלכם ועל ה״אני מאמין״ המקצועי.
גם לבחירת מילים נכונה, לקופירייטינג ולמיקרו-קופי (כל אותם אלמנטים מילוליים ״קטנים״ באתר) יש חשיבות גדולה. אלו יעשו את ההבדל בין אתר תדמית מקצועי לאתר חובבני. השפה באתר שלכם חייבת להיות המשך ישיר של השפה שבה אתם מדברים עם הלקוחות והשותפים שלכם. האם מדובר על מותג קליל וצעיר שמנסה לפנות לגולשים בגובה העיניים (למשל מותג הנעלה לצעירים וצעירות) או דווקא על מותג שמעוניין לשדר רצינות ומקצועיות (נניח עסק שמספק שירותי מיגון ובטיחות למבנים)?
חשוב שנדע לבטא את עצמינו בצורה ברורה וכזו שפונה אל הגולשים שלנו בנימה אישית. כל זה אגב חייב לבוא לידי ביטוי בכל חלק באתר שלכם. החל מעמוד הבית, דרך דף האודות ועמודי השירותים/מוצרים ועד לבלוג שבו תחלקו עם הגולשים שלכם מידע חשוב ורלוונטי לתחום העיסוק שלכם.
אז יש לכם אתר עם עיצוב מרהיב, הטקסטים קולעים ומדויקים ואתם אפילו מקפידים להזין אליו תכנים איכותיים ורלוונטיים בתדירות קבועה. כל זה לא ממש שווה אם גולשים נכנסים לאתר ומחכים דקות ארוכות שעמודים ייטענו. אם הם לא מצליחים להגיע בקלות לעמודים רלוונטיים או הם נתקלים בקישורים שבורים ועמודים בבנייה.
חלק קריטי מתהליך הבנייה של אתר תדמית הוא החלק הטכני- עיצוב חווית משתמש מעולה. פתרונות נגישות נוחים, הטעמת פיקסלים ותוספים לגלישה נוחה והנחת יסודות מראש לקידום אורגני (SEO) מעולה.
תנו למומחים של דיגיטל פרטנרס לקחת אתכם הכי רחוק שאפשר. בניית אתר תדמית זה לא משהו שעושים ״על הדרך״. אצלנו, כל לקוח עובר את התהליך השלם שמאפשר לנו להגיע לתוצאה סופית מדויקת עם פוטנציאל ממשי לקחת את העסק שלכם לשלב הבא.
אל תתפשרו על תהליך מיתוג מקיף, עיצוב מקצועי ללא פשרות ועבודה טכנית יסודית. זה הזמן לעבור לשלב הבא עם המומחים של דיגיטל פרטנרס. אז שנדבר?