על מנת להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש (ללא תשלום על הקלקות) בגוגל, יש לבצע תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל. תהליך אשר ״מסביר״ לאלגוריתם של גוגל שהאתר שלנו הינו התוצאה הכי רלוונטית לחיפוש שבוצע. לפי הנתונים של גוגל, בממוצע קרוב ל 70% אחוז מההקלקות הן אורגניות. כלומר, הקלקה על תוצאות החיפוש הטבעיות בגוגל ולא על מודעות ממומנות. אחוז ההקלקה הממוצע על קמפיין ממומן בגוגל הינו בממוצע 15% בלבד וכמובן כרוך בתשלום על כל הקלקה.
ראשית יש לבדוק כיצד בדיוק מחפשים את המוצר או השירות שלכם בגוגל ובאיזה נפח חיפוש חודשי. אנו נבין על איזה ביטויים אנו מעוניינים להיות ראשונים בגוגל.
אנו נוודא שהביטוי אותו חיפש הגולש אכן מתאים למוצר או לשירות המוצע. שכן לעיתים כוונתו בחיפוש היא אחרת. לדוגמה, הביטוי ״פתרונות אריזה״ הינו רחב שמאגד גם אריזות קרטון קטנות וזולות לצרכן פרטי, וגם פתרונות מורכבים ויקרים לתעשייה.
על מנת להיות בין שלושת המיקומים הראשונים בגוגל צריך את ה-ערך המוסף.
בתהליך קידום אורגני השלב הראשון הוא יחסית מאוד ברור. בו פועלים לפי תוכנית שתכלול תוכן איכותי ופרופיל קישורים חיצוני אם צריך. יישום התוכנית תביא אותנו לעמוד שני ולסוף העמוד הראשון. בנקודה זו נכנסים לשיקול פעמים רבות מדדים שהם מעבר לפעולות קידום SEO קלאסיות . במיוחד מאז העדכון של גוגל – RankBrain שהינו החלק באלגוריתם במנוע החיפוש של גוגל הבודק בעיקר את התנהגות המשתמש.
כל בעל עסק שרוצה להופיע במקומות הראשונים, צריך תכנית לקידום אורגני! גם עסקים קטנים צריכים תכנית קידום אתרים לעסקים קטנים.
במילים פשוטות, גוגל חכם מספיק בכדי לוודא שהגולשים אוהבים את האתר שלך לשם כך, אנו נוודא שהדברים הבאים מתקיימים באתר שלכם:
בשלב זה בקידום האתר, ישנה תנועה אורגנית לאתר, והגולשים מקבלים את החוויה השלמה אשר גורמת להם לאהוב את האתר מכל הסיבות שהזכרנו. גוגל מקדם אותו למקומות ראשונים אשר זוכים למירב ההקלקות בפער ניכר על המודעות הממונות והתוצאות המדורגות נמוך יותר בעמוד הראשון.
המקצועיות שלנו בקידום אתרים בגוגל ושיווק בכלל מתחילה בגישה עסקית. תמיד נתחיל בלימוד העסק שלך הלקוחות והמתחרים. הבנה עמוקה לאופן שבו גוגל רואה ומקדם אתרים יחד עם מחויבות, התמדה ויצירתיות מאפשרים לנו להניב לכם את התוצאות המבוקשות.
קידום אורגני לאתר חייב ליווי מתמיד של מעצבים ובונה אתרים על מנת כל הזמן לשפר את חווית המשתמש ופעילות האתר. העידן שבו קידום אתרים הסתכם בתוכן ומערך קישורים חיצוניים הסתיים במיוחד בעדכונים האחרונים והצפויים לאלגוריתם, ובמיוחד באתרים שנמדדים בסופו של דבר לא רק בכמות כניסות אלה גם בכמות ואחוז המרות.