מחלצים את החוזקות של החברה או העסק.
אנחנו מחפשים את החוזה שקיים כבר אך שלא נכתב בינך לבין הלקוח. שבו העסק/החברה מחויבת ועקבית.
נבקש להכיר כל דבר טוב שקורה בעסק שלך (גם מה שנראה לכם מובן מאליו).
נבקש ממך לכתוב את כל הדברים שכואבים והיית רוצה לשפר. מתוכם נחפש הזדמנויות להגדיל את היתרון שלך מול המתחרים. נבחר רק באלה שהחברה יכול להתחייב אליהם. נרחיב את החוזה עם הלקוח.
מי הוא הלקוח?
נבקש להכיר את הלקוחות שלך ומה הרצונות והחלומות שלהם. מחשבות ורגשות שיש להם כבר על העסק/חברה.
חילוץ וחידוד מסרים מרכזיים
נקרין החוצה את החוזקות על ידי בניית מסרים חדים ופשוטים.
נבנה שפה ויזואלית שתתמוך במסרים
עיצוב מדויק של השפה העיצובית והלוגו מבטיח שהלקוח יקשר באופן אינטואיטיבי את המסרים, החוויה ותפיסתו את העסק עם הלוגו והשפה העיצובית לכל הופעה וויזואלית לרוחב כל המדיות שבהם נופיע.
מה שמנחה תהליך מיתוג עסקי בדיגיטל פרטנרס הוא חיבור לאופי החברה שלך ולמטרות והשאיפות העסקיות שלה.