מיתוג עסקי

יצירת שפה ויזואלית המשקפת את העסק ומבדלת אותו מהמתחרים, הינה החלטה משמעותית וארוכת טווח. מיתוג עסקי הוא הכרחי, בין אם לקוח אחד בחודש פוגש את העסק שלך קל וחומר אם עשרות מאות או אלפים מידי חודש. המפגש החזותי עם המותג יוצר רושם שנחקק עמוק בתודעת הלקוח. האופן בו הלקוח תופס את היכולות והמוניטין של העסק הינו שילוב של חוויית מעטפת המיתוג העסקית ורק לאחריה את חוויית השירות או המוצר בפועל.

מטרות מיתוג לעסקים

  • חיבור תודעתי של הלקוח הפוטנציאלי או הקיים עם החברה או העסק
  • הגדלת מכירות ויכולת העלאת מחיר – לקוחות משלמים יותר עבור עסקים ממותגים
  • מיתוג לעסק מדויק מוביל לבידול  מובהק לטובה מן המתחרים וגידול לקוחות חוזרים
  • העברת הארגון כולו תהליך הזדהות עם המותג וצמיחה בהתאם לערכים של המותג
  • מיתוג עסקי מדויק עם תכנית שיווקית נותן את היכולת לחברה/עסק להתחבר רגשית עם מספר גדול מאוד של לקוחות בו זמנית וכך להצמיח את העסק
דרכון פורטוגלי

ליסבונליס

מתי נכון לעשות מיתוג עסקי?

  • קיים מיתוג עסקי ישן ולא עדכני אשר לא משקף את החזון ודרישות הצמיחה של החברה
  • מיתוג לעסק חדש שמעוניין להפוך למותג צומח, בולט ומוביל בשוק שלו 
  • שינוי בחזון או בשוק, הצגת מוצר או שירות חדש, צורך בפניה ללקוחות חדשים
  • גיוס הון מול משקיעים פוטנציאלים או שינוי בתוכנית העסקית
  • צורך בגיוס עובדים וגדילה של הארגון. רתימת העובדים לחזון ומטרה משותפים
  • קיפאון בצמיחה או תחרות רק על מחירים

אספרגס דליקאטעסאן

החזון והערכים של העסק

תהליך מיתוג נכון יתחיל תמיד בהגדרת חזון, ערכים ודיוק החוזקות של החברה או העסק. אנו נחפש ונגדיר את הערכים אליהם החברה מחויבת כלפי הלקוח ושומרת עליהם בעקביות. נבקש להכיר כל דבר טוב שקורה בעסק שלך (גם מה שנראה לכם מובן מאליו), נכתוב את כל הדברים שכואבים והעסק צריך ורוצה  לשפר.
כעת נחפש יחד הזדמנויות להגדיל את היתרון שלך מול המתחרים. אנו נבחר רק באלה שהחברה יכולה להתחייב אליהם ובכך נדייק ואולי אף נרחיב את ההתחייבות של החברה כלפי הלקוח.

הטריבונה

מי הלקוחות של העסק?

נבקש להכיר את הלקוחות הקיימים והעתידיים, מה הרצונות והחלומות שלהם, מחשבות ורגשות שיש להם על העסק/חברה, על המוצרים או השירותים .
בעל העסק ימלא שאלון פרופיל לקוח אידיאלי, אשר יעזור לדייק את הפרסונות אליהן המותג העסקי פונה. בשלב זה נגדיר את הערך המקסימלי אשר המותג יכול לתת ללקוח ומאידך כרוך בשירותים/המוצרים הריווחיים ביותר לחברה.

מיתוג תיאטרון הצפון

התאטרון העברי

מיתוג הוא תמצית המסרים המרכזיים של העסק

אופי החברה החברה והשוק בו היא פועלת ישפיע על המסרים שהחברה מעבירה לעולם. מטרת תהליך מיתוג עסקי הוא להקרין החוצה את החוזקות על ידי בניית מסרים חדים ופשוטים. נבנה שפה ויזואלית שתתמוך במסרים. מיתוג עסקי נכון, מוודא שהמסרים של המותג יפנו גם לעובדי החברה ויצור אצלם מוטיבציה ומחויבות עמוקה להצלחת המותג.

PetBest

עיצוב לוגו ושפה ויזואלית

מיתוג עסקי מתכנס לעיצוב לוגו ושפה ויזואלית מדויקים  מבטיחים שהלקוח  יקשר באופן אינטואיטיבי את המסרים, החוויה ותפיסתו את העסק עם הלוגו והשפה העיצובית לכל הופעה וויזואלית של המותג. מכאן ואילך כל מפגש של הלקוח (ועובדי החברה) עם המותג בעולם הפיזי ובעולם הדיגיטלי ייצור את התחושה המבוקשת אשר תגרום למותג שלך להגשים את את המטרות העיסקיות שלו.

Kamisar.com