קידום אתרים לעסקים קטנים – איך עושים את זה נכון?

קידום אתרים לעסקים קטנים

ניווט מהיר במאמר

אם יש בבעלותכם עסק קטן וזה לא משנה אם מדובר על One Man Show או על עסק עם כמה עובדים. חלק משמעותי מהעבודה שלכם הוא פרסום וקידום שלו מן הסתם. זהו עולם ומלואו כמובן, אבל דבר אחד אפשר להגיד בקלות והוא שהאתר של העסק הוא הפנים שלו ואחד כלים החשובים ביותר לקידומו. 

כמו שאתם בטח מנחשים, אנחנו כאן בדיגיטל פרטנרס מציעים קידום אתרים מקצועי, שנשען על אסטרטגיה מדויקת ותהליכי חשיבה מקדימים. אנו עובדים במישורים מגוונים ויש לנו לא מעט כלים להציע. נשמח לעזור גם לעסק שלכם לגדול ולהתרחב. 

בואו נדבר עוד קצת על קידום של אתרים וננסה להבין למה הוא כל כך חשוב. על איזה דברים צריך לשים דגש ואיך עושים את זה כמו שצריך. 

קידום אתרים לעסקים קטנים – למה אסור לוותר על זה?

היום כמעט ואין דבר כזה עסק שאין לו אתר. אפילו לעסקים הבסיסיים ביותר – כאלו שהם קטנים מאד ונותנים שירות למעגל לקוחות מצומצם וקבוע. חשוב שיהיה עמוד באינטרנט שהוא הפנים של עסק ושגם מאפשר ללקוחות הקיימים ממשק נוח איתו. כמובן שרוב העסקים צריכים יותר מזה. החשיפה הראשונית אל עסקים קטנים רבים היא דרך האתר וחיפוש בגוגל. זה עוד לפני שאנחנו מדברים על אתרים שהם הלב של העסק – חנויות אי קומרס, ממשקי משתמש והזמנת מקומות, מודולים ללמידה במוסדות חינוך וכן הלאה. 

המשוואה היא פשוטה ואפשר לראות בקלות שעסק עם אתר טוב וכזה שמקודם כהלכה הוא עסק שמצליח גם בשאר התחומים. עסק שבעיקר מצליח לשמור על רווחיות ולצמוח. מי שלא ישקיע בקידום האתר מהיום הראשון ימצא את עצמו לרוב בפיגור אל מול המתחרים. במיוחד אם האתר שלכם הוא חלק מהותי בתהליך המכירה. בין אם ככלי להצגת העסק או בתור חנות אינטרנטית, אתם חייבים לוודא שהוא מקצועי ומושך. איך עושים את זה? מיד תגלו. 

קידום אתרים לעסקים קטנים – איך זה עובד?

בשלב הראשון חשוב להתחיל בתהליכי חשיבה, בנייה אסטרטגית ולפעמים גם מיתוג לעסק. כדי שנוכל להחליט איך לקדם את האתר עלינו להבין קודם לאן העסק הולך, מהם היעדים המרכזיים בתכנית העסקית, מהו המודל הכלכלי שלו, מיהו קהל הלקוחות המרכזי שלו ואיך נכון לפנות אליו. 

אחרי שמגדירים במדויק את הדברים הללו אפשר להתחיל ולגבש תכנית פעולה. ישנם כמה אפיקים בשיווק דיגיטלי לעסקים שחשוב לפעול בהם . חשוב גם להחליט מה מהם יותר קריטי בהתאם למגבלות התקציב:

קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל– פרסומות בגוגל שמקודמות כשגולשים מפולחים (כלומר כאלו שהגדרנו לפי מיקום, גיל, תחומי עניין וכו׳) מקלידים ביטויים מסוימים. העבודה כולל מחקר מילים ובחירת ביטויים, כתיבת מודעות ויצירת הגדרות וכפתורים ואופטימיזציה שוטפת. 

קידום אורגני

קידום אורגני בגוגל – זו תורה שלמה שעוסקת בשאלה איך להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, שלא בתור פרסומת (משמע באופן אורגני). על רגל אחת הכלים השונים הם תוכן איכותי, יצירת קישורים, העלאת הדירוג של האתר בגוגל בדרכים שונות ושיפור חווית המשתמש. 

אופטימיזציה שוטפת

גם לצרכי SEO (קידום אורגני) כאמור אבל גם לשם שיפור חווית המשתמש. עיצוב מזמין ומקצועי, זמני טעינה מהירים, ממשקי משתמש חכמים ואינטואיטיביים. כל אלו יהפכו את האתר לאטרקטיבי ויבטיחו שהגולשים ישארו בו יותר זמן ויחזרו לבקר באתר שוב ושוב. 

קידום ברשתות החברתיות

צעד בהחלט יעיל שכן רוב הלקוחות שלכם (ובעצם מי לא בימינו) מבלים לא מעט שעות ברשתות החברתיות. אפשר לקדם בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין או טיקטוק. הכל עם דגש אחד חשוב והוא המרת התנועה מהרשת החברתית לתוך האתר שלכם. לעתים המרה נוספת של רכישה, הרשמה, השארת פרטים וכן הלאה. 

צרו קשר לייעוץ חינמי בהקדם

אז מהם האפיקים המתאימים ביותר לקידום האתר שלכם? כמה כסף כדאי להשקיע בקידום? האם אפשר לשפר את מראה האתר שלכם או שאולי כדאי לבנות אתר חדש מאפס?

על כל השאלות האלו נשמח לענות באופן אישי. כמובן אחרי שנכיר אתכם לעומק ונבחן בייעוץ חינמי ללא התחייבות את הצרכים השונים שלכם ואת דרכי הפעולה המומלצות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר פרטים. המומחים של דיגיטל פרטנרס יחזרו אליכם עם מידע נוסף בהקדם האפשרי!

דילוג לתוכן