סוד ההצלחה: בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת לעסק שלך

בניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים

ניווט מהיר במאמר

יש לכם עסק? רוצים להתעלות מעל המתחרים ולקצור את ההצלחה שתמיד חלמתם עליה? הכל מתחיל בבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים. העולם הדיגיטלי פורש בפנינו עולם שלם של אפשרויות קידום, מיתוג ושיווק בדרכים שלא היו קיימות לפני עשור או שניים. דיגיטל פרטנרס הם בדיוק השותפים שאתם זקוקים להם כדי לגרום לזה לקרות, בין אם אתם עסק מוכר ואהוב עם חוג לקוחות גדול או שהרגע עליתם על סטארט אפ. להלן המדריך השלם לבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים.

רגע, מי אתם?

אנחנו דיגיטל פרטנרס, חברה לשיווק דיגיטלי, אנחנו המומחים לבניית אסטרטגיה שיווקית כבר למעלה מעשרים שנה. הובלנו בהצלחה עשרות קמפיינים שאותם אתם רואים כמעט מדי יום כגון פליינג קרגו, פט בסט, תיאטרון הצפון, פרוג'ים ועוד ועוד. אם הם בחרו בנו, זה בגלל שאנחנו באמת הכי טובים. אנחנו מצטיינים בליווי וניהול פרוייקטים החל מאסטרטגיה שיווקית לעסקים וכן בניית אתרים מקצועיים באינטרט. המעטפת הרחבה הזו מבטיחה שתקבלו את כל מה שאתם צריכים עבור העסק שלכם. הכל במקום אחד ובאיכות הגבוהה ביותר. אז אם אתם רוצים להוביל ולהתעלות מעל כל המתחרים, אנחנו כאן בשבילכם.

המדריך השלם לבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים

דיגיטל פרטנרס הינה חברה למיתוג עסקי, בניית אתרים וקידום באינטרנט. מתמחה כבר שני עשורים בכל מה שקשור לבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים ובניית אתרים מקצועיים. אנחנו עושים זאת באמצעות מספר שלבים כפי שיפורט במדריך זה. חשוב לציין שכל אחד מן הצוותים שלנו מיומן ברמה גבוהה ביותר בכל הנוגע לבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים, בניית אתרים מקצועיים וקידומם באמצעים שונים.

1. תכנון אסטרטגיה שיווקית

לפני הכל עלינו להגדיר את המוצר שלכם או השירות שלכם, לנתח את השוק ולבדוק מי המתחרים שלכם וליצור אווטר לקוח. כלומר, לנסות לתאר את הלקוח הממוצע שלכם על מנת להבין כיצד לשווק לו נכונה את התכנים שלכם. נבצע תמחור נכון עבור המוצר על פי ביקוש והיצע ונחליט כיצד ייראה מערך המכירות שלכם. לאחר איסוף המידע החשוב הזה ניתן יהיה להמשיך לשלב הבא.

2. מיתוג עסקי

השלב הראשון באסטרטגיה שיווקית לעסקים הינו המיתוג של בית העסק שלכם, על פי השירות שהוא מציע או המוצר שהוא מוכר. מיתוג הינו שימוש בשפה ויזואלית אשר מקשר בזכרונו של הלקוח בין החוויה הטובה של השירות שהוא קיבל אצלכם לבין הסמל שבו אתם משתמשים. בין אם מיתוג לעסקים גדולים או מיתוג לעסקים קטנים, חישבו על כמה מהר אתם מזהים את המותג האהוב עליכם בבגדים, במכוניות, במסעדות ובתי קפה. זוהי תולדה של מחשבה רבה בעיצוב לוגו שתמיד יישאר חרוט בתודעת הלקוח והוא יזהה אותו מהר יותר מאשר את השם שלכם.

3. בניית אתרים

בעולם הדיגיטלי, האתר הוא חלון הראווה שלכם אותו ניתן לראות מכל מקום בעולם. כחלון ראווה הוא צריך להיראות אטרקטיבי, אפקטיבי ומאוד מזמין. כדי שהלקוח יתרשם ויזמין את המוצר דווקא ממכם ולא ימשיך הלאה לחנות הבאה. במהלך בניית אסטרטגיה שיווקית עבור העסק שלכם נחליט ביחד מה מתאים לכם יותר, בניית דף נחיתה, אתר תדמית, אתר חנות או כולם ביחד באמצעות בניית אתרים מקצועית. 

4. שיווק דיגיטלי

  השלב האחרון והלא פחות חשוב באסטרטגיה שיווקית הינו הקידום הדיגיטלי. האתר כבר קיים, המיתוג נפלא, אך אף אחד לא ראה ולא שמע עליכם? זה הזמן לבנות אסטרטגיה שיווקית מצליחה ולהחליט האם לפנות לקידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, באמצעות הרשתות החברתיות או כולם ביחד.

מיתוג עסקי

בשלב המיתוג העסקי, כחלק מבניית האסטרטגיה השיווקית לעסקים, תשבו עם צוות המעצבים שלנו כדי להסביר להם מה מטרת הארגון או העסק שלכם. כמובן מי קהל היעד שלכם, מה המסר המרכזי שאותו אתם רוצים להעביר לקהל הלקוחות שלכם. צוות המעצבים שלנו ייצא ל'זמן חשיבה' כדי להביא מספר רעיונות כיצד ל'צייר' את הרעיון המרכזי של בית העסק שלכם. על פי השירות או המוצר שאתם מציעים, כדי שאנשים יזהו אתכם מיד על פי אותו הסמל. לדוגמא, מסעדה תיעזר בפריט מעולם הקולינריה, חנות חיות תיעזר בכלבלב או חתלתול חמוד, מספרה במספריים וכן הלאה. זאת כדי ליצור חיבור חזק בין מה שאתם עושים לבין מה שקל ונעים לזכור.

בניית אתרים מקצועיים לעסקים

שלב בניית האתרים

תשבו עם צוות בניית האתרים המקצועיים שלנו ונחשוב ביחד על האסטרטגיה השיווקית לעסקים המתאימה לכם ביותר. בדרך כלל נתכנן ביחד את דף הנחיתה שלכם, את אתר התדמית שלכם, ואם אתם זקוקים לכך, את אתר החנות שלכם, ואת כולם נבצע בכשרון רב ובמומחיות הייחודית שלנו כדי להפוך את האתר שלכם לחלון הראווה הכי יפה בעיר.

דף נחיתה

המפגש הראשוני עם הלקוח הפוטנציאלי שלכם. דף הנחיתה מכיל את האינפורמציה החשובה ביותר, המסר החשוב ביותר והשירות העיקרי שאותו אתם נותנים כדי לגרום ללקוח לרצות ליצור איתכם קשר. לצורך כך חשוב שנדגיש את היתרונות, המומחיות והכישורים שלכם כדי שתתעלו על כל שאר המתחרים.

אתר תדמית

אתר התדמית מכיל את כל המידע הרלוונטי שלכם, כל המוצרים וכל השירותים, כולל תצוגה מפוארת של כל ההישגים וההצלחות שלכם, כל דבר שיש להתפאר בו. באופן זה הלקוח יתרשם שאתם באמת הכתובת הנכונה עבורו.

אתר חנות ECOMMERCE

אם יש לכם הרבה מאד שירותים שאתם מציעים או מוצרים רבים, מומלץ להקים אתר חנות בו הלקוח הפוטנציאלי יוכל להזמין לעצמו את מה שהוא זקוק לו, או לקבוע לעצמו פגישה. ככל שהחנות נוחה ואינטואיטיבית יותר, כך ייטב.

בניית אתרים מקצועיים לעסקים
בניית אתרים מקצועיים לעסקים עם צוות המומחים של דיגיטל פרטנרס

שיווק דיגיטלי

לאחר ששלב המיתוג ובניית האתר הסתיימה, הגיע הזמן לשלב השלישי באסטרטגיה השיווקית עבור העסק שלכם. עתה נותר לבחור את הדרך שבה נפרסם אתכם באמצעות האינטרנט. צוותי הקידום שלנו מתמחים ברשתות החברתיות ובקידום SOE. אנו נבחר את הערוצים הנכונים עבורם שיקדמו אתכם בדרך הטובה והיעילה ביותר.

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני באמצעות מנוע החיפוש של גוגל SEO יעלה אתכם לראש הטבלה של תוצאות החיפוש ללא שימוש בקידום ממומן. זוהי טכניקה שדורשת מיומנות רבה ונשענת על קישורים חזקים, מילות מפתח ותוכן איכותי.

קידום ממומן בגוגל

באמצעות תשלום קבוע לגוגל תופיעו מעל כולם במסגרת מיוחדת שתופיע בכל פעם שמישהו מחפש משהו דומה לשירות או למוצר שלכם.

פרסום בפייסבוק

אי אפשר להתווכח עם ההצלחה הכבירה של האפליקציה, המאפשרת לכל אחד ליצור חוג לקוחות נאמנים. להרחיב את המעגל באמצעות יצירת דף עסקי בפייסבוק. בכל פעם שמישהו יחפש בגוגל מוצר או שירות דומה לשלכם, האח הגדול יקפיץ לו בפיד את הפרסומת שלכם. איך? סודות מקצועיים שאסור לספר. אבל פרסום ממומן בפייסבוק זה לא כל הסיפור. חלק מהרעיון זה לפרסם סיפורים, לשתף חוויות ולהראות פרוייקטים גמורים. כדי שמעגל הקוראים יתרחב ויכיר אתכם לא רק מדף פרסומי אלא באופן אישי, חברי כמעט, וזה מאד משתלם.

פרסום באינסטגרם

הפרסום באינסטגרם קצת שונה מהפייסבוק. בעוד שבפייס נוהגים לצרף לתמונה גם סיפור או טקסט אישי, באינסטגרם משתפים תמונות. זה יכול להיות לקוחות מרוצים שאישרו לכם פרסום, מוצרים חדשים שהגיעו, פרוייקטים שהרגע סיימתם. אפילו משהו מיוחד שקרה לכם, כל דבר שיכול לעניין את הצופה. 

פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק / אינסטגרם

לסיכום

דיגיטל פרטנרס הינה חברה לשיווק דיגיטלי המתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים, בניית אתרים מקצועיים וקידומם. במקום אחד תוכלו לקבל את כל השירות שאתם זקוקים לו כדי למתג את בית העסק. כמובן לקדם ולשווק אותו באמצעים דיגיטיליים. צוות המומחים שלנו מורכב ממעצבים, מאנשי פרסום, קידום ושיווק ומאחורינו פרוייקטים מוצלחים ומוכרים רבים. ערוך ומוכן להעניק לכם יתרון בולט שיעזור לכם להתעלות מעל המתחרים ולהצליח בגדול כפי שחלמתם.

דילוג לתוכן