תדמית מקצועית ומוניטין חזק: בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

ניווט מהיר במאמר

אם בחרתם לעסוק במקצוע עריכת דין בישראל אנחנו כנראה לא אלו שצריכים לספר לכם כמה תחרות יש לכם ועד כמה השוק מוצף. ועדיין – כנראה שאתם יודעים בדיוק מה אתם עושים ולמה בחרתם לעסוק דווקא בזה. עם כל הכבוד לתחושת השליחות והאהבה למקצוע – כדי להתפרנס מזה כמו שצריך חייבים לדעת איך למשוך את תשומת הלב אלינו. איך לקבל יתרון תדמיתי ושיווקי על פני המתחרים שלנו. 

ואיך אנשים מחפשים עורכי דין היום? ממש כמו שהם מחפשים רכב לרכישה, או אינסטלטור בחיפה או קונדיטוריה שמכינה סופגניות מיוחדות לחנוכה – דרך האינטרנט ובעיקר על ידי חיפוש בגוגל. מה זה אומר לגביכם עורכי הדין? שכדאי מאד שהאתר שלכם יהיה בין התוצאות הראשונות. שיהיה כזה שמשדר מקצועיות ורצינות הרבה יותר מכל השאר. 

אז נעים מאד – אנחנו דיגיטל פרטנרס וזה בדיוק מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב. נשמח לעזור גם לכם ליהנות מיותר לידים, פניות ותדמית מקצועית וטובה יותר. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שלב ולשמוע עוד על השירותים שלנו. מכאן זה הזמן להבין יותר לעומק מה מיוחד בבניית אתרי אינטרנט לעורכי דין. איך הופכים את האתר לכרטיס הביקור החשוב ביותר שלנו? ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לקחת את העסק שלכם קדימה. 

בניית אתרים לעורכי דין – איך זה עובד?

אתר של משרד עורכי דין חייב להיות בנוי ומעוצב בצורה מדויקת וללא פשרות. כשגולשים נכנסים אליו הם חייבים להבין בשניה אחת כמה דברים בסיסיים:

  1. באיזה תחום עוסק המשרד והאם הוא מספק שירותים שעונים על הצרכים שלי. 
  2. מדובר במשרד מקצועי שהוא אוטוריטה בתחום העיסוק שלו. 
  3. לאור שני הדברים האלו הדבר החכם לעשות הוא להשאיר פרטים ולקבל מידע נוסף. 

אז איך עושים שדבר כזה יקרה? קודם כל צריך להבין שיש כאן הרבה מעבר לניראות הויזואלית נטו. כדי לבנות אתר מוצלח שעונה על הדרישות האלו חייבים לעשות את זה בצורה מסודרת.

השלבים לבניית אתר מוצלח לעורך דין

  • שיחת אפיון ראשונית: בשלב הראשון אנחנו רוצים להבין מי אתם בדיוק. מהם השירותים שאתם מציעים, לאיזה קהל יעד אתם מכוונים ובאיזו שפה אתם רוצים לפנות אל הקהל הזה. כמו כן חשוב לנו להבין לאיזה סגנון אתם מתחברים. מהם הקווים העיצוביים שמדברים אליכם ואיך הייתם שואפים שהאתר שלכם ייראה. אנחנו ניקח בחשבון את הדברים האלו ונייעץ לכם מהניסיון והידע שלנו עד שנגיע לעמק השווה ונשרטט תמונה משותפת ברורה. 
  • מכינים לכם סקיצה ראשונה: מכאן אנחנו יכולים לצאת לדרך ולבנות סקיצה ראשונה לאתר. תוכלו לראות אותה כשהיא מוכנה, להעיר הערות ולדייק אותנו עד שנגיע לתוצאה שתואמת את החזון שלכם. 
  • מעלים את האתר לאוויר: ברגע שנגיע לתוצר מוגמר אפשר יהיה להעלות את האתר לדומיין זמני שיאפשר לנו להמשיך לעבוד עליו ולכם לעקוב אחר ההתקדמות והשינויים בכל זמן. בתהליך משותף של פינג פונג נגיע עד לתוצאה הסופית וברגע שתתנו אור ירוק נעלה את האתר לאוויר. 

עיצוב האתר הוא רק הצעד הראשון בתהליך

בניית אתרים לעורכי דין וכן בניית אתרים לעסקים באופן כללי זה ממש לא ״זבנג וגמרנו״ (ואם מציעים לכם דבר כזה אנחנו ממליצים בחום להתרחק). אתר טוב הוא כזה שמתחדש ומשתנה על בסיס קבוע עם תהליכי אופטימיזציה וקידום. שהופכים אותו לאטרקטיבי יותר וכזה שמושך אליו עם הזמן יותר ויותר גולשים. 

אז אפשר תמיד ללכת על בניית אתר וזהו, אם תחליטו שאתם רוצים שהאתר שלכם באמת יביא לכם עבודה ולא יהיה סתם עוד אתר יפה. נוכל להציע לכם עוד לא מעט שירותים של שיווק דיגיטלי וקידום על בסיס קבוע.

שיווק דיגיטלי מקצועי לקידום האתר

  • אופטימיזציה שוטפת לאתר על בסיס קבוע כולל שיפור חווית המשתמש וקיצור זמני הטעינה. באופן הזה אפשר להעלות את הדירוג של האתר בגוגל ובעצם להגדיל את החשיפה האורגנית שלו. 
  • כתיבת מאמרים ותכנים על בסיס שוטף לכל עמודי האתר ולבלוג (עוד טכניקה מעולה וחשובה לקידום אורגני של האתר). 
  • קידום ממומן של האתר בגוגל (אפשר גם לבנות ולקדם דפי נחיתה לקמפיינים ספציפיים)- פרסום מודעות מכירתיות ויעילות בתשלום שיביאו תנועה לאתר.
  • קידום של האתר ברשתות החברתיות ותחזוקה שוטפת של הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות. כולל קידום אורגני ברשתות ויצירה של קמפיינים ממונים. 
  • כתיבה והפצה של מסרונים וניוזלטרים ועוד. 

אתר מקצועי מעל ומתחת לפני השטח הוא המפתח להצלחה שלכם

כמו שאפשר להבין – עיצוב מושקע ומושך הוא ממש לא הכל, אבל הוא לגמרי חלק בלתי נפרד מהחבילה. מעבר לעבודה הטכנית שנבצע על האתר שלכם נקפיד גם על עיצוב אתר נקי. אתר שמושך את העין ובעיקר כזה שמשדר המון מקצועיות. כולם יודעים שאין שני לרושם ראשוני ולנו יש את הכלים להפוך את האתר שלכם לכרטיס הביקור החשוב ביותר שלכם. כזה שאומר בפשטות שאתם טובים מאד במה שאתם עושים. שכל דבר שאתם עושים נעשה באופן יסודי ועד הסוף. 

רוצים לדעת עוד? צרו קשר עם המומחים של דיגיטל פרטנרס

אל תתפשרו על אתרים בזול שיעלו אבק בעמודים האחרונים בתוצאות החיפוש. לא להתפתות לאתרים שאולי נראים טוב מבחוץ אבל לא מותאמים לקידום בגוגל. אל תתנו למתחרים שלכם את הפריבילגיה של אתר טוב יותר משלכם. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להסביר לכם יותר לעומק איך נוכל לצעוד יחד איתכם קדימה.  

דילוג לתוכן