חנות חדשה בשוק צפוף ותחרותי. מחקר ביטויים ומחקרים עמוק גילה שאוקיינוס אדום כל כך נדרש בראש ובראשונה בידול מיתוגי. תהליך המיתוג כלל יצירת דמות אייקונית ורצף ויזואלי מלא בדיגיטל ובעולם הפיזי לרבות החנות, הרכבים, העובדים וכו.
מאחר והורדת מחירים אינה אסטרטגית צמיחה, איקומרס בשוק רווי מתחרים מצריך בידול בחווית המשתמש ובהגדלת יחסי המרה באופן עקבי. בתחום שבו מתח הרווחים אינו גבוה נדרשנו לקמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות עם נתוני החזר השקעה מהגבוהים שניתן לייצר.
במקביל תהליך קידום אורגני רוחבי על קטלוג של כ5,000 מוצרים הביא את החנות למקומות ראשונים בגוגל על מאות ביטויים והשיא הוא שהמותג עצמו – פטבסט שקיים רק שנתיים – מחופש אלפי פעמים בחודש!
אכן, התהליך המלא והמקיף עם דיגיטל פרטנרס הניב צמיחה מהירה מאפס לחצי מיליון ש״ח באונליין בחודש תוך פחות משנתיים.