דרכים להגדיל מספר עוקבים באינסטגרם

כמות עוקבים באינסטגרם

ניווט מהיר במאמר

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות והחזקות ביותר בעולם ובטח כאן בישראל. אין פלא שיותר ויותר מותגים ועסקים מנסים להגיע אל קהל היעד שלהם דרכה. 

לא, זו לא תמיד משימה פשוטה, ואם אתם מתפעלים חשבון אינסטגרם עסקי אז אנחנו כנראה לא מחדשים לכם יותר מדי. הקהל צעיר ומחפש ריגושים ותשומת הלב הולכת למי שיודע לייצר תוכן מקורי, מרענן ובעיקר מעניין ורלוונטי. המדד להצלחה הוא כמובן מספר העוקבים, אותו הגביע הקדוש שכולם רודפים אחריו ובצדק. עוקבים אורגניים, איכותיים ואמיתיים יחשפו לתכנים שלנו באופן קבוע ויאפשרו לנו לקדם את המסרים שלנו בצורה פשוטה ובעיקר הזולה. אבל ברור לכולם שהדרך למספר עוקבים מרשים היא לא פשוטה בכלל. 

קידום באינסטגרם -איך זה עובד

פרסום באינסטגרם הוא אחד מהשירותים שאנחנו כאן בדיגיטל פרטנרס מציעים. הרבה לקוחות שלנו נפגעו מכאלו שהציעו להם פתרונות קסם עם שיטות שונות משונות להגדלת מספר העוקבים. לרבות קנייה של עוקבים (הרשו לנו לחסוך לכם את עוגמת הנפש מראש, מדובר בבוטים שבסופו של דבר יפגעו בקידום של העמוד) מאתרים מפוקפקים. 

צריך ליישר קו מעכשיו – קידום יעיל באינסטגרם והעלאת מספר העוקבים זו משימה שדורשת סבלנות, עקביות, יצירתיות והבנה של הפלטפורמה. מי שחושב רחוק ומוכן להשקיע, יוכל להגדיל עם הזמן את מספר העוקבים ולהגיע לקהל יעד איכותי באמת. אנחנו רוצים להכיר לכם 10 שיטות באמצעותן ניתן להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם. ממש לפני שנתחיל נזכיר שאתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ ומידע נוסף מתי שרק מתחשק לכם. 

10 שיטות להגדלת מספר עוקבים באינסטגרם

1. אופטימיזציה לעמוד

הצעד הראשון והבסיסי ביותר הוא אופטימיזציה מלאה של העמוד. זה כולל ביו קליט, תיאורים של התמונות, שם משתמש קליט ותמונת פרופיל עדכנית (מומלץ ללכת על הלוגו של העסק). בלי הדברים האלו, אי אפשר בכלל לדעת שמדובר על עסק או מותג. אם הטמעתם קישור לאתר שלכם בביו, זו ההזדמנות הראשונה שלכם לנתב את הגולשים אליו. למעשה, אופטימיזציה יעילה של העמוד תגדיל את הסיכויים להקלקה בלי ספק. בחרו בשם משתמש קצר שקל לזכור ולחפש. אם שם העסק ארוך יותר, חפשו קיצור קליט יותר מחד אך מאידך כזה שמתקשר באופן טבעי לשם המקורי. הימנעו משימוש במספרים וסימנים מסובכים. 

2. נהלו יומן פרסומים ותוכן מסודר  

הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות באינסטגרם הוא לפרסם תוכן בזמנים אקראיים ובאופן לא סדיר. אם נצליח למשוך עוקבים באופן הזה מלכתחילה, סביר להניח שבשל חוסר העקביות הם ישכחו אותנו עם הזמן ואולי אפילו יסירו עוקב. מומלץ להקפיד על 2-5 פוסטים בפיד וסטוריז מדי יום. גם אם אתם מכוונים לפחות מזה, העקביות כאן היא מה שחשוב. יומן מסודר ותכנון (לכל הפחות הכללי) של הפוסטים מראש יבטיח שזה לא יתפספס וייתן לקהל שלכם ללוח זמנים מסודר. 

3. תזמנו את התוכן מראש

כלים חכמים מאפשרים לנו היום לתזמן את התוכן שאנו רוצים לפרסם מראש. זה חוסך לנו מצד אחד את הצורך לפרסם בזמן אמת, אבל חשוב מכך זה מאפשר לנו ליצור תכנית פרסומית לפי שעות השימוש החמות בפלטפורמה. אם אתם לא ממש סגורים על איך עושים את זה אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בנושא. 

4. גייסו את הגולשים שלכם לקידום התוכן

אינסטגרם איז אול אבאוט הקשר עם הגולשים. אלו שאוהבים את המותג שלכם (ובמיוחד האושיות עם מספר העוקבים הגבוה) ישמחו לתמוך בכם בתמורה לתשלום בדרכים שונות (גם המוצרים והשירותים באים בחשבון הרבה פעמים). תוכן כזה מחזק את האמינות של המותג ומחזק יצירה של תוכן מבוסס גולשים. חיבורים ששווה מאד להשקיע בהם לכל אורך הדרך. 

5. התרחקו מקניית עוקבים באינסטגרם כמו מאש

ההבדלים בין חשבון עם עוקבים אמיתיים לחשבון עם עוקבים מזויפים וקנויים הוא תהומי. חשבונות עם מספר עוקבים מנופח באופן מחשיד מרחיקים את העוקבים האמיתיים. העוקבים המזויפים כמובן לא מגיבים ולא מעורבים בפוסטים שאתם מעלים. בטח שלא נכנסים לאתר שלכם וצורכים שירותים. בשניה הראשונה זה נראה מגניב שהחשבון שלנו מתחדש ב-10,000 עוקבים חדשים כביכול. בטווח הרחוק זה פוטנציאל לנזק רציני. 

6. הזמינו אנשים לאינסטגרם בכל הזדמנות שיש

אי אפשר לצפות לתנועה ומעורבות אם לא נספר על לאנשים על חשבון האינסטגרם שלנו וכל הדברים הטובים שהם ימצאו שם. שימו כפתור נגיש באתר, קדמו את הפרופיל ברשתות חברתיות אחרות שאתם פעילים בהן. ספרו עליו בניוזלטרים שאתם שולחים והזמינו את הלקוחות שלכם במימד הפיזי להיכנס ולקחת חלק. 

7. פרסמו תוכן שמעניין את הגולשים

נכון, קל יותר לומר מאשר לעשות, אבל זוהי צריכה להיות השאיפה תמיד. עם הזמן גם אפשר להשתפר בזה ממש. אם אתם מפרסמים תכנים באופן קבוע, אתם כבר בטוח יודעים מה עובד יותר ומה פחות. אתם יכולים לכוון בקלות יותר לתוכן הרלוונטי והמעניין באמת (בגלל זה אגב חשוב לערוך מעקב מסודר אחר הפרסומים והביצועים של כל פוסט). בנוסף חשוב לעקוב אחרי טרנדים חמים של תוכן באינסטגרם ולהביא את הזווית שלנו אליהם. מותר בהחלט לקחת השראה מקולגות. חשוב להימנע מהעתקה של התכנים ״אחד לאחד״ מהרבה סיבות. 

8. דברו עם העוקבים שלכם

פרסמתם תכנים שגררו הרבה תגובות ועניין מצד הגולשים? אל תשאירו אותם באוויר. הקפידו להגיב על כל שאלה שעולה ולקחת חלק פעיל בדיונים שלכם. עוקבים פשוט מתים על מותגים מעורבים. תגובתיות מצדכם תחזק את הקשר עם העוקבים הקיימים. היא עשויה להיות מה שדוחף גולש מתלבט להתחיל לעקוב אחריכם. במקרה הזה אין דבר כזה ״יותר מדי״. כמה שיותר, יותר טוב. 

9. שימוש מושכל בהאשטגים

טרנד חשוב שהוא במידה רבה תולדה של אינסטגרם. חשוב למצוא האשטגים חמים וחזקים. אך מצד שני כאלו שהם לא חרושים עם כמות גדולה מדי של תוכן. חשוב למצוא את אלו שהם חזקים ורלוונטיים למותג וזה לא תמיד דבר כל כך פשוט. תהיו בטוחים שההאשטגים האלו קיימים. לחלופין, אפשר ליצור האשטגים בעצמנו, כאלו שקשורים לעסק שלנו או לשירותים/מוצרים שאנו מוכרים. אם נצליח למצוא אחד חזק מדובר על כוח פרסומי לא מבוטל כלל. 

10. אל תשכחו לשמח את העוקבים שלכם

זוהי מטרת העל בסופו של דבר, הרבה לפני הניסיון למכור את עצמכם דרך הרשת. אם אתם מספקים לעוקבים שלכם ערך ועניין, מדברים אליהם בגובה העיניים, נותנים להם מענה כשהם פונים אליכם. לא מנסים לדחוף להם מוצרים או שירותים בכוח, הם יהיו שמחים, ישארו אתכם וגם יביאו את החברים שלהם. לא כל תוכן שאתם מעלים חייב להיות קידומי ולפעמים תמונות של לייף סטייל, תוכן מצחיק או סתם יצירות אומנות ותמונות יפות ישמחו את העוקבים שלכם. נסו לדמיין שהעוקבים של המותג הם החברים הכי טובים שלו וכשהוא מפרסם הוא עושה זאת כדי לשמח את האנשים שהוא אוהב. 

לסיכום

רוצים להוציא יותר מהפרסום שלכם באינסטגרם? פשוט דברו איתנו   

כמו שאפשר לראות, מדובר על משימה שמצריכה הרבה התמדה, עקביות וסבלנות. צוות אלופי הסושיאל של דיגיטל פרטנרס ישמח להוריד לכם את המטלה מהרשימה ולדאוג לקידום באינסטגרם בשבילכם.

תרגישו חופשי לפנות אלינו בכל שלב, אנחנו כאן בשבילכם!

דילוג לתוכן