ליצור עניין והיכרות עם המותג, לאפשר ללקוחות שלנו יצירת קשר בצורה הכי פשוטה ומהירה. הכי חשוב – להגדיל את המכירות ואת שורת הרווח בסוף החודש.
דף נחיתה הוא בלי ספק אחד הכלים החשובים של עסקים היום כשמדובר על שיווק בדיגיטל ועל איסוף לידים בפרט. כדי להצליח לקלוע לכל המטרות האלו חשוב לבנות ולעצב אותו ברמה המקצועית ביותר ולרדת לפרטים הכי קטנים.
את זה בדיוק אנחנו מציעים לכם כאן בדיגיטל פרטנרס. נשמח לבנות עבורכם דפי נחיתה לעסקים מקצועיים לכל מטרה ולהתאים אותם לכל פלטפורמה שהיא. החל מהאפיון המקדים, דרך חידוד המסרים. התאמת השפה למותג ועד לעיצוב הסופי עם בחירות עיצוביות מנומקות. מיקרו קופי שנותן תחושה אישית וקרובה. השירות שאנחנו יודעים לתת יאפשר לכם להוציא הרבה יותר מהפרסום שלכם באינטרנט.
אתם מוזמנים לדבר איתנו בכל שלב. לשאול שאלות ולהבין יותר לעומק איך זה עובד ומה תקבלו אצלנו שלא תמצאו בשום מקום אחר.
קידום ושיווק בדיגיטל זה עולם ומלואו. כמעט כל עסק היום מפרסם דרך כמה פלטפורמות במקביל. למשל עמוד עסקי בפייסבוק, קידום ממומן בגוגל שמוביל לאתר. קידום של כתבות דרך פלטפורמות כמו אאוטבריין, שליחה של ניוזלטרים ועוד. רוב האופציות האלו מאפשרות לנו להגדיל את החשיפה למותג. לחזק את הקשר עם הלקוחות שלנו. להגדיל את המעורבות של עמודים עסקיים ואת התנועה והחשיפה של האתר שלנו וכבודם במקומם מונח. אבל מה קורה כשרוצים להכווין לקוחות פוטנציאליים מהשנייה הראשונה להמרה?
בדיוק בשביל זה קיים דף נחיתה. דף הנחיתה הוא עמוד אינטרנט יחיד שעולה כשגולשים מקליקים על מודעה שלנו (בין אם בקידום ממומן בגוגל, באנר באתר אינטרנט או פרסום ממומן בפייסבוק וכו׳). הוא כתוב ומעוצב באופן כזה שמעודד את הגולש לבצע פעולה אחת ברורה שהיא בעצם המרה.
כל דבר שנבחר. זו יכולה להיות רכישה של מוצר שאנו מוכרים (למשל קורס דיגיטלי למכירות באיביי), השארת פרטים ומספר טלפון שנוכל לחזור אליו לשיחת מכירה בהמשך. אפילו שיחת טלפון יזומה של הגולש שמתעניין לגבינו באותו הרגע.
ברור, זה חייב להיות לא פחות ממושלם כדי לעבוד באחוזים גבוהים, אבל זאת בדיוק המומחיות שלנו ככה שאין מה לדאוג.
אז כן, דף נחיתה לעסק זה פיתרון מושלם למי שאין לו תקציב או יכולת לבנות אתר אינטרנט שלם בהתחלה, אבל ממש לא רק. דף נחיתה מתאים לכל עסק ובכל שלב, בפרט כשמעוניינים לקדם שירות/מוצר/או מבצע באופן נקודתי.
למשל, עסק מסוים יכול להחליט שבנקודת זמן כלשהי הוא מציע הנחה משמעותית של 20 אחוז ל-100 הנרשמים הראשונים. ניתן לפרסם את המבצע, לדלות את המידע מהגולשים המעוניינים דרך דף נחיתה. להציע את ההנחה למאה הנרשמים הראשונים ולנסות למכור עם הטבות שונות גם לשאר. כשעל הדרך אוספים מספרי טלפון ופרטים של לקוחות פוטצניאליים מעולים. בקיצור, זה כלי מצוין שיתאים כמעט לכל עסק בסיטואציות שונות.
בשתי מילים – מקצועיות וניסיון. אנחנו יודעים לומר בצורה ברורה שדף נחיתה מקצועי הוא הרבה יותר מסך המראה שלו ולכן אנחנו מקפידים על:
כל זה מגיע ביחד עם עיצוב ייחודי ולא מתפשר. אנחנו הולכים בדרך כלל על קו מודרני בהתאמה לשפה ולסגנון של כל לקוח והשילוב של כל הדברים האלו ביחד. זו הסיבה שדפי הנחיתה שלנו מביאים תוצאות הרבה יותר טובות עם בין 5-10 אחוזי המרה (כשדף נחיתה ממוצא מגיע לעד 2.5 אחוז).
בשורה התחתונה, דף נחיתה זה כלי מצוין לאיסוף לידים ובניית קהל לקוחות ואם בונים אותו כמו שצריך אז מדובר בהשקעה מעולה. צרו קשר עוד היום ונשמח לדאוג גם לכם לדפי נחיתה מעוצבים, איכותיים ובעיקר ממירים!