בניית דף נחיתה לעסק

ליצור עניין והיכרות עם המותג, לאפשר ללקוחות שלנו יצירת קשר בצורה הכי פשוטה ומהירה. הכי חשוב – להגדיל את המכירות ואת שורת הרווח בסוף החודש.

דף נחיתה הוא בלי ספק אחד הכלים החשובים של עסקים היום כשמדובר על שיווק בדיגיטל ועל איסוף לידים בפרט. כדי להצליח לקלוע לכל המטרות האלו חשוב לבנות ולעצב אותו ברמה המקצועית ביותר ולרדת לפרטים הכי קטנים.

את זה בדיוק אנחנו מציעים לכם כאן בדיגיטל פרטנרס. נשמח לבנות עבורכם דפי נחיתה מקצועיים לכל מטרה ולהתאים אותם לכל פלטפורמה שהיא. החל מהאפיון המקדים, דרך חידוד המסרים. התאמת השפה למותג ועד לעיצוב הסופי עם בחירות עיצוביות מנומקות. מיקרו קופי שנותן תחושה אישית וקרובה. השירות שאנחנו יודעים לתת יאפשר לכם להוציא הרבה יותר מהפרסום שלכם באינטרנט.

אתם מוזמנים לדבר איתנו בכל שלב. לשאול שאלות ולהבין יותר לעומק איך זה עובד ומה תקבלו אצלנו שלא תמצאו בשום מקום אחר.

 

למה בכלל צריך דף נחיתה לעסק?

קידום ושיווק בדיגיטל זה עולם ומלואו. כמעט כל עסק היום מפרסם דרך כמה פלטפורמות במקביל. למשל עמוד עסקי בפייסבוק, קידום ממומן בגוגל שמוביל לאתר. קידום של כתבות דרך פלטפורמות כמו אאוטבריין, שליחה של ניוזלטרים ועוד. רוב האופציות האלו מאפשרות לנו להגדיל את החשיפה למותג. לחזק את הקשר עם הלקוחות שלנו. להגדיל את המעורבות של עמודים עסקיים ואת התנועה והחשיפה של האתר שלנו וכבודם במקומם מונח. אבל מה קורה כשרוצים להכווין לקוחות פוטנציאליים מהשנייה הראשונה להמרה?

בדיוק בשביל זה קיים דף נחיתה. דף הנחיתה הוא עמוד אינטרנט יחיד שעולה כשגולשים מקליקים על מודעה שלנו (בין אם בקידום ממומן בגוגל, באנר באתר אינטרנט או פרסום ממומן בפייסבוק וכו׳). הוא כתוב ומעוצב באופן כזה שמעודד את הגולש לבצע פעולה אחת ברורה שהיא בעצם המרה.

מה זו המרה אתם שואלים?

כל דבר שנבחר. זו יכולה להיות רכישה של מוצר שאנו מוכרים (למשל קורס דיגיטלי למכירות באיביי), השארת פרטים ומספר טלפון שנוכל לחזור אליו לשיחת מכירה בהמשך. אפילו שיחת טלפון יזומה של הגולש שמתעניין לגבינו באותו הרגע.

ברור, זה חייב להיות לא פחות ממושלם כדי לעבוד באחוזים גבוהים, אבל זאת בדיוק המומחיות שלנו ככה שאין מה לדאוג.

מה היתרונות של דף נחיתה?

  • מהירות הקמה: ניתן להקים דף נחיתה איכותי ומשויף בזמן קצ. אפילו תוך יום במידת הצורך. שימושי כשרוצים להרים קמפיינים מהירים וחדים מעכשיו לעכשיו. אתר תדמית או בניית אתר חנות שלם לעומת זאת זה משהו שצריך לעבוד עליו לפחות מספר שבועות לפני שעולים לאוויר. 
  • ממוקד: דף נחיתה ממקד את המסר שלנו ומתייחס לשירות/מוצר אחד שאנו מציעים ככה שהגולשים לא הולכים לאיבוד. 
  • עלות: בגלל ההיקף המצומצם יחסית, דף נחיתה הוא מוצר זול יותר יחסית בהשוואה לאתר אינטרנט שלם. זה מצוין למי שאין לו תקציב לבניית אתר בשלב הראשוני ועדיין מעוניין לנסות ולגייס לקוחות ברשת.
  • בניית קהילה/מועדון לקוחות: קמפיין מוצלח שמגייס לידים דרך דף נחיתה הוא חשוב לא רק בשביל המכירות. אלא גם בשביל הפרסום בעתיד. עם פרטי הנרשמים ניתן ליצור רשימות תפוצה לשליחת מידע במייל (ניוזלטרים), לבנות קהלים מדויקים בפייסבוק ובגוגל ובעצם לבנות סוג של קהילה או מועדון לקוחות אם תרצו סביב המותג שלנו.

דוגמאות של דפי נחיתה

למי זה מתאים?

אז כן, דף נחיתה זה פיתרון מושלם למי שאין לו תקציב או יכולת לבנות אתר אינטרנט שלם בהתחלה, אבל ממש לא רק. דף נחיתה מתאים לכל עסק ובכל שלב, בפרט כשמעוניינים לקדם שירות/מוצר/או מבצע באופן נקודתי.

למשל, עסק מסוים יכול להחליט שבנקודת זמן כלשהי הוא מציע הנחה משמעותית של 20 אחוז ל-100 הנרשמים הראשונים. ניתן לפרסם את המבצע, לדלות את המידע מהגולשים המעוניינים דרך דף נחיתה. להציע את ההנחה למאה הנרשמים הראשונים ולנסות למכור עם הטבות שונות גם לשאר. כשעל הדרך אוספים מספרי טלפון ופרטים של לקוחות פוטצניאליים מעולים. בקיצור, זה כלי מצוין שיתאים כמעט לכל עסק בסיטואציות שונות.

למה דווקא עם דיגיטל פרטנרס?

בשתי מילים – מקצועיות וניסיון. אנחנו יודעים לומר בצורה ברורה שדף נחיתה מקצועי הוא הרבה יותר מסך המראה שלו ולכן אנחנו מקפידים על:

  • רספונסיביות: דפי נחיתה שמתאימים לגלישה בצורה אופטימלית מכל המכשירים – מחשבים וטלפונים חכמים, אנדרואיד ואפל. 
  • חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר: כל דף עובר עשרות טסטים ומבדקים כדי להבין בדיוק מה יחווה כל גולש ברגע האמת.
  • דיוק המסרים: אנחנו שמים דגש גדול על הטקסט ובעיקר על מה שנקרא ׳מיקרו-קופי׳, השפה והפנייה ללקוחות. שמאפיינת קודם כל את העסק שלכם ואת מהות המותג שלכם ומגדילה משמעותית את הסיכוי להמרה.

כל זה מגיע ביחד עם עיצוב ייחודי ולא מתפשר. אנחנו הולכים בדרך כלל על קו מודרני בהתאמה לשפה ולסגנון של כל לקוח והשילוב של כל הדברים האלו ביחד. זו הסיבה שדפי הנחיתה שלנו מביאים תוצאות הרבה יותר טובות עם בין 5-10 אחוזי המרה (כשדף נחיתה ממוצא מגיע לעד 2.5 אחוז).

צרו קשר עם המומחים של דיגיטל פרטנרס עוד היום

בשורה התחתונה, דף נחיתה זה כלי מצוין לאיסוף לידים ובניית קהל לקוחות ואם בונים אותו כמו שצריך אז מדובר בהשקעה מעולה. צרו קשר עוד היום ונשמח לדאוג גם לכם לדפי נחיתה מעוצבים, איכותיים ובעיקר ממירים!

נשמח להיפגש לקפה 🙂