פרסום בפייסבוק

חברות ועסקים שחושבים על מהלך שיווקי או פרסומי לוקחים בחשבון את פייסבוק כערוץ פרסומי מהסיבה הברורה, והיא הפופולריות הגדולה שיש לרשת ומספר המשתמשים הגבוה והזמן הרב שאנשים מבלים בפייסבוק או אינסטגרם.

כיום כמעט כולם יודעים שיש לפייסבוק יתרון נוסף מלבד מספר משתמשים מפלצתי והוא כמות ואיכות המידע שיש לפייסבוק על המשתמשים. פייסבוק יודעת הכי הרבה על המשתמשים שלה. עקב אופי הפעילות ברשתות החברתיות פייסבוק יודעת עלינו דברים שאולי החברים הקרובים ביותר לא יודעים עלינו. כמות המידע שיש לפייסבוק היום על משתמשים מאפשרת אף לה לחזות את ההתנהגות של המשתמשים .

הידע הזה הוא שמאפשר למנהל קמפיין מקצועי להגיע לקהלים מדויקים לכל שלב במהלך הקמפיין למוצר או השרות של העסק שלך  ולטרגט קהלים עם התנהגות רצויה.

על מנת להגיע לקהל הרצוי אנחנו נסמן אותו ב 3 הממדים הבאים: עניין, פרופיל לקוח, התנהגות

  • מי הקהל שכרגע מתעניין במוצר או השרות שאני מציע
  • מי הקהל שמתאים לפרופיל הלקוח שלי. נתונים דמוגרפים של גיל מין אזור מגורים, רמת השכלה/הכנסה וסגנון חיים.
  • מי הקהל בעל התנהגות צרכנית שיש לו נטייה בסבירות גבוהה לבצע פעולה רכישה או הרשמה לניוזלטר

מנהל קמפיין מקצועי בפייסבוק יודע "ללכוד" את הקהל הרצוי בעזרת 3 הממדים בתהליך אופטימיזציה של הקמפיין.

לצד מנהל הקמפיין צריכים להיות עוד שני אנשים מקצועיים איש קופי שכותב את המסרים ומעצב גראפי שאחראי על הצד הוויזואלי. המודעות צריכות  להיות בהתאמה לסוג קהל שאיש המדיה מכוון.

מערכת השיווק של פייסבוק מאפשרת לנו להשתמש בה לכל המהלך השיווקי או לקטעים מסוימים לכן חשוב מאוד להבין איך נכון להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק ולהיזהר משימוש אוטומטי,

למה הכוונה?

במהלך שיווק שלם יש את השלבים הבאים:

  • קמפיין מותג/מוצר חדש -מודעות למוצר או המותג
  • קמפיין מעורבות-הכרות המטרה הזדהות עם המותג
  • קמפיין הנעה לפעולה הצעה לרישום ניוזלטר או הצעה לרכישה מוצר ועוד

את המעבר בין השלבים אנחנו עושים באמצעות קמפיין רימרקטינג שזה היכולת ליצור רשימות קהלים שנחשפו, הגיבו, או רכשו בכל אחד מהשלבים.

את המהלך השיווקי ניתן לנהל רק בפייסבוק או כחלק ממהלך שיווקי כולל ברשת האינטרנט.

ניתן להחליט לבצע רק את קמפיין ההכרות בפייסבוק ואת השלבים הנוספים במערכות הפרסום של גוגל. או להשתמש בפייסבוק רק את השלב האחרון ולצבור קהלים דרך האתר.

ההחלטה איך להשתמש בכלי הפרסום של פייסבוק תלויה במשתנים רבים:

  • נכסים דיגיטליים קיימים -(קבוצה בפייסבוק או אתר אינטרנט שיש לו תנועה אורגנית)
  • המוצר או השרות שאני רוצה לשווק האם יש לו ביטוי חיפוש או שזה שרות שאני צריך להציע אותו
  • כדאיות כלכלית -באיזה ערוץ פרסום עלות כל שלב זולה קמפיין זולה יותר
  • טכנולוגיה מתייחסת בעיקר ביכולת/מגבלות שלי ליצור קהלים ולהעביר אותם מערוץ לערוץ
  • תקציב- אם יש לי תקציב גדול אני יכול לבצע מהלכים רחבים אך עדיין נצטרך לדייק בהם
  • והמשתנה האחרון איפה הקהל השלי או וגם איזה מערכת מאפשרת לי להגיע לקהל היעד שלי

היתרון של פייסבוק שיש גם אינסטגרם.

אינסטגרם עולם שלם של קהלים הרבה פעמים לא נמצאים בפייסבוק.

אבל זה לא רק קהלים שונים זה גם סטייט אוף מיינד שונה של אותו קהל במיקום אחר ברשת החברתית נותן לי הזדמנות לתפוס את המשתמש ב"מצב רוח" אחר ולהעביר מסרים באופן שונה בגלל ציפייה לתכנים שונים.

אחד הדברים הכי חשובים שפייסבוק יודעת עלינו מעבר לתחומי עניין שלנו בזמן נתון שזה נתון חשוב כשלעצמו. פייסבוק יודעת האם יש לנו נטייה להתנהגות צרכנית כזו או אחרת מה הסבירות שנבצע קניה למשל.

לסיכום כל עסק יכול ליהנות משימוש במערכת הפרסום בפייסבוק על מנת להגדיל את החשיפה או מכירות של המוצר או השרות שהוא מציע. אבל תמיד יש לבצע זאת מתוך הסתכלות רחבה וניתוח נכון של המהלך השיווקי הדיגיטלי. 

דיגיטל פרטנרס היא מחלקת השיווק שלך

אנחנו מציעים לך מחלקת שיווק משלך עם כל בעלי המקצוע שעובדים ביחד תחת קורת גג אחת ומנהל שיווק.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תן לנו להפוך את המותג שלך להצלחה דיגיטלית שמייצרת רווחים

לשיחת ייעוץ ללא עלות או התחייבות

עיצוב ומיתוג

אפיון ובניית אתרים

קידום אורגני SEO

קידום ממומן PPC

כתיבת תוכן

אחסון ותחזוקה