SEO קידום אתרים

למה לי להשקיע בקידום אורגני של האתר אם אני מרים קמפיין מודעות ממומן תוך יום

המקור הגדול ביותר לתנועה לאתר הוא תנועה אורגני.

לפי הנתונים של גוגל קרוב ל 70% אחוז מהתנועה שמגיעה לאתרים היא אורגנית התנועה מקמפיינים ממומנים היא בממוצע 15 אחוז ובממוצע 15 אחוז מהמקרים אין הקלקות.

איך יודעים אם עסק יכול להתאים לקידום אורגני? מבצעים שני בדיקות מקדימות.

מחקר מילים
מבצעים מחקר מילים לבדוק האם יש ביטוי מפתח שמחפשים אחר השירות או המוצר של העסק

כוונת משתמש
חלק עיקרי במחקר מילים הוא לבדוק את כוונת המשתמש מאחר וישנם ביטויים שחופפים עם תחומים אחרים מדובר בעיקר בביטויים רחבים שיכולים להוביל לתוצאות מעולמות תוכן אחרים.

בדיקת כוונת משתמש חשובה ביותר כאשר האתר (מוצר/שרות) הוא B2B.
שמגיע אלינו עסק שהוא B2B לקידום ממומן או אורגני אנחנו מבצעים את בדיקת כוונת המשתמש בתשומת לב יתרה רק לאחר שהכרנו את העסק והמוצר/שירות לעומק על מנת שנוכל להבין אילו ביטויים יהיו רלוונטיים לקידום או לקמפיין הממומן.

רמה שניה של כוונת משתמש מתגלה בשלב מאוחר ובה אנו מגלים אילו ביטויים מביאים להמרות ואילו ביטויים הם ראשוניים במסע הלקוח.

מסקנה
במידה ומצאנו ביטויים שיש להם נפחי חיפוש וכוונת המשתמש תואמת למוצרים/שירות של העסק כנראה שאתם מתאימים לקידום אורגני וניתן לעבור לשלב הבא והוא מחקר מתחרים.

מחקר מתחרים
השלב האחרון לפני שאנחנו בונים את תוכנית הפעולה האסטרטגית לקידום האתר הוא מחקר מתחרים. על מנת שמחקר המתחרים ייתן לנו ערך אמיתי ותוכנית הפעולה הוא צריך להתמקד בביטויים המרכזיים ולא בנתונים הכלליים של המתחרים שלנו מספר כללי של קישורים שיש למתחרה שלנו לא יכול להיתרגם לתוכנית פעולה.

אנחנו צריכים להבין בכל ביטוי מרכזי מול מה אנחנו מתחרים בכל מדד: סוג ומבנה התוכן ,קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים כל אלה במדד של כמות ואיכות.

תוכנית פעולה לקידום אורגני של האתר
תקבע את מבנה האתר אילו עמודים יהיו באתר אילו ביטויים מרכזיים מטורגטים לכל עמוד מה התוכן והמבנה שצריך להופיע בכל עמוד.
נקבע גם את מערכת הקישורים הפנימיים בין העמודים באתר וכמה קישורים חיצוניים אחנו צריכים לכל ביטוי שבחרנו ובאיזה איכות למשך תקופה של חצי שנה עד שנה.

כתבית תוכנית אסטרטגית לתוכן שתכלול את הבלוג שלנו וגם את התוכן לקישורים החיצוניים.

קידום אתרים בדיגיטל פרטנרס +SEO

על מנת להיות בין שלושת המיקומים הראשונים בגוגל צריך את ה-פלוס.

מה הוא הפלוס בקידום אתרים?
בתהליך קידום ביטויים לאתר השלב הראשון הוא יחסית מאוד ברור שבו פועלים לפי תוכנית שתכלול תוכן איכותי ופרופיל קישורים חיצוני אם צריך. התוכנית תביא אותנו לעמוד שני ולסוף העמוד הראשון.

בנקודה זו נכנסים לשיקול הרבה פעמים מדדים שהם מעבר לפעולות SEO. במיוחד מאז העדכון של גוגל -RankBrain. החלק הזה של האלגוריתם במנוע החיפוש של גוגל בדוק בעיקר בכל משקשור בהתנהגות המשתמש

אם לסכם זו במילה אחת הגולשים צריכים לאהוב את האתר שלך ולהעדיף אותו על פני האתרים של המתחרים

  • בגלל שהוא נוח לשימוש
  • יש באתר את כל המידע שהגולש מצפה לקבל על המוצר או השירות
  • הגולש מוצא שהאתר נותן לו מידע חיוני וחווית קריאה מזמינה
  • תהליך הרכישה יעיל וברור ומעורר אמון
  • עיצוב ומבנה האתר עדכני ונעים שמשרת את הגולש
  • הגולש מתחבר ומזדהה עם המסר של המותג
  • מהירות גלישה
  • התאמה חווית הגלישה במובייל

שיפור ב כל המדדים שהוזכרו (Web development & Design, SEO , UX, UI,) האלה יכול להתקיים רק במקום שנותן מעטפת שלמה של שיווק דיגיטלי. 

במהלך 3-6 חודשים הראשונים של קידום האורגני של האתר יש לשפר את המדדים שציינו שברגע שהאתר מופיע בעמוד הראשון ויתחילו כניסות אורגניות המדדים שהזכרנו באים לידי ביטוי הצטיינות במדדים אילו זה הפלוס שצריך על מנת שהאתר ידורג בין שלושת המקומות הראשונים. 

עלות-תועלת
התועלת הכי גדולה היא לבנות אתר בליווי של איש SEO שבנה אסטרטגיה למבנה ותוכן האתר.

התועלת בתוכן מכוון SEO
כל אתר צריך תוכן ולכן תמיד יש השקעה בקידום האתר גם בעקיפין.

אחד מהמרכיבים המרכזיים העלות של קידום האתר  הוא תוכן שאתם גם ככה חייבים אותו והוא עולה לכם כסף רק שהוא לא מדויק וללא ידע של איש SEO.

קידום ממומן עובד הרבה יותר באתרים שבנויים נכון לפי מחקר מילות מפתח מודעות הקמפיינים מקבלים ניקוד גבוה -מביא להפחת של עלויות קמפיין. מנהל הקמפיין נהנה ממחקר מילים מקצועי ולא מפספס הזדמנויות.

האלגוריתם של גוגל מכוון למחפש להציג תוצאות טובות לגולשים שיענו לו על השאלה-ביטוי המפתח.

למה SEO בדיגיטל פרטנרס
המקצועיות שלנו בקידום אתרים ושיווק בכלל מתחילה בגישה עסקית. תמיד מתחילים בלימוד את העסק שלך הלקוחות ומתחרים.

הבנה עמוקה לאופן שבו גוגל רואה ומקדם אתרים
ההבנה הזאת היא משותפת להרבה מקדמים השאלה מה עושים איתה.  מידת המחויבות והתמדה וגם היצירתיות הנדרשת היא שתקבע את התוצאות.

האלגוריתם של גוגל מכוון למחפש להציג תוצאות טובות לגולשים שיענו לו על השאלה-ביטוי המפתח.

אם לסכם זו במילה אחת הגולשים צריכים לאהוב את האתר שלך ולהעדיף אותו על פני האתרים של המתחרים בגלל שהוא נוח לשימוש.

יש באתר את כל המידע שהגולש מצפה לקבל על המוצר או השירות.
הגולש מוצא שהאתר נותן לו מידע חיוני ישי בו חווית קריאה מזמינה.
תהליך הרכישה והחברות יעיל וברור ומעורר אמון ונראה עדכני בעל עיצוב נעים שמשרת את הגולש.

בגלל שהגולש מתחבר ומזדהה עם המסר של המותג

לכן אנחנו נותנים דגש מיוחד להבנת כוונת המשתמש

זה מייצר לנו הבנה יותר טובה אילו תוצאות המשתמשים מצפים ביחס לכל מילת מפתח

וזה מחדד לנו את הבחירה באילו ביטויים כדאי להשקיע

אנחנו מאמינים בקידום שבנוי על יסודות יציבים ולא על מגדל קלפים

הגישה והכלים שעומדים בדיגיטל-פרטנרס מנצח ומתאים לקידום אתרים 2021

קידום אתר חייב ליווי מתמיד של מעצבים ובונה אתרים על מנת כל הזמן לשפר את חווית המשתמש

ופעילות האתר.

דיגיטל פרטנרס היא מחלקת השיווק שלך

אנחנו מציעים לך מחלקת שיווק משלך עם כל בעלי המקצוע שעובדים ביחד תחת קורת גג אחת ומנהל שיווק.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תן לנו להפוך את המותג שלך להצלחה דיגיטלית שמייצרת רווחים

לשיחת ייעוץ ללא עלות או התחייבות

עיצוב ומיתוג

אפיון ובניית אתרים

קידום אורגני SEO

קידום ממומן PPC

כתיבת תוכן

אחסון ותחזוקה