בניית אתרים- מהן הפלטפורמות המובילות?                    

פלטפורמות לבניית אתרים

ניווט מהיר במאמר

את הבחירה בפלטפורמה המתאימה לבניית אתרים מקצועיים אפשר להשוות לבחירה ביסודות לבית שאנו רוצים לבנות. כלומר, הבחירה הראשונית שנעשה תשפיע על מגוון היבטים בעתיד. כמו השימושיות של האתר, חווית המשתמש של הגולשים, התחזוקה שנצטרך לבצע, אופן הקידום האורגני ועוד. 

ישנן פלטפורמות מצוינות לחנויות אונליין, אחרות חזקות במיוחד בתחום האבטחה. יש כאלו שהדגש בהן הוא על נוחות העיצוב ועל החווית המשתמש. השאלה החשובה ביותר שאתם צריכים לשאול את עצמכם, היא מה המטרה העיקרית של האתר שאתם עומדים לבנות. בהתאם לכך ניתן לבחור פלטפורמה שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. כחלק מהשירות שאנו מציעים אנו נשמח לייעץ ולבחור יחד אתכם את הפלטפורמה הנכונה ביותר עבורכם. זה הזמן להכיר חמש פלטפורמות מובילות ולהתחיל לקבל מושג על האפשרויות השונות העומדות בפניכם. מוזמנים ליצור קשר למידע נוסף וייעוץ בכל שלב. 

בניית אתרים וורדפרס

הפלטפורמה הנפוצה ביותר לבניית אתרים, כזו שזכתה לפופולריות שלה ממש לא במקרה. ממשק המשתמש הוא נוח ונגיש ומתאים גם לאלו שלא מבינים יותר מדי בעיצוב ובניית אתרים. מאפשר התאמה מצוינת של נראות ושימושיות האתר להרבה מאד סוגים של אתרי אינטרנט. היתרון המשמעותי ביותר שלה הוא כמות הפלאגינים הגדולה (מעל 50,000) שניתן לבחור ולהטמיע באתר ומאפשרת התאמה מדויקת לכל צורך. פלאגינים לעיצוב אתרים , גלריות תמונות וסרטוני וידאו, פלאגינים לאופטימיזציה של מנועי החיפוש, תוספים לשיפור זמני טעינה ועוד. כיום זוהי הפלטפורמה המובילה שמתאימה גם למתחילים שרוצים לבנות אתר בעצמם ומומחים שלמדו אותה לעומק יכולים לעשות איתה פלאים של ממש. לרוב מדובר בפלטפורמה המועדפת ובבחירה הטבעית למרבית אתרי התדמית מכל סוג שהוא. 

בניית אתרים שופיפיי

כאן מדובר בפלטפורמה מוכוונת איקומרס שתתאים לאתרי מכירות מסוגים שונים. ממשק משתמש נוח ונגיש וכמו פלטפורמות אחרות מוכוונת ריטייל. הדגש הוא על אתר מכירתי נוח ונגיש. סידור המוצרים והתיאור שלהם, ניהול מלאי, ניהול חשבונות ומס, ענייני שילוח וחיוב וכן הלאה. בזכות הממשק הנוח והידידותי למשתמש, מי שמשתמש בה באופן קבוע בדרך כלל לא זקוק להכוונה מיוחדות עם הזמן. אך במידת הצורך מעניין לדעת שצוות התמיכה מציע מענה טלפוני מהיר 24/7. כל הטוב הזה מגיע עם תג מחיר יקר ביחס לרוב המתחרים. אבל זה בהחלט שווה את זה למי שמעוניין באתר איקומרס איכותי שבאמת מוכר. 

בניית אתר ג׳ומלה

ג׳ומלה זו דוגמה מצוינת למערכת CMS בדומה לוורדפרס. אך כזו שמצריכה לכל הפחות ידע בסיסי בשפות HTML ו-PHP. מה היתרונות שלה אתם שואלים ומדוע היא אופציה עדיפה בלא מעט מקרים? ובכן, ראשית היא הרבה יותר מוכוונת איקומרס וזהו יתרון. מעבר לכך היא מאפשרת גמישות גדולה יותר כמו למשל שימוש במספר טמפלטים בחלקים שונים של תוכן באתר. לבסוף היא גם מתאימה הרבה יותר לבלוגים, אתרי אינדקס ואתרי רשת חברתית. 

איך לבחור פלטפורמה מתאימה לבניית אתרים?

אלו הן דוגמאות על קצה המזלג לפלטפורמות מובילות לבניית אתרים. יש עוד לא מעט אפשרויות שחשוב להכיר. בהתחשב בעובדה הזו ובכך שמרבית בוני האתרים לא יאפשרו לכם להחליף פלטפורמה באמצע, חשוב לעשות מראש בחירה מושכלת ונכונה.

הדבר הראשון שצריך לעשות אם כך זה להגדיר את המטרות של האתר והצרכים שלכם ממנו. ברגע שהדברים האלו יהיו ברורים יהיה פשוט הרבה יותר להבין מהן הפלטפורמות העדיפות. אתם צריכים לשאול את עצמכם שאלה חשובה – האם אתם מעוניינים לתחזק ולעדכן את האתר בעצמכם לאחר הבנייה או שתעדיפו להשאיר את זה בידיים של אנשי מקצוע. במידה ואתם אכן רוצים לתחזק אותו בעצמכם (אפילו אם רק באופן חלקי), חשוב לבחור פלטפורמת קוד פתוח נגישה עם ממשק משתמש פשוט כמו זה שמציע וורדפרס. 

מומלץ לשקול לפני בניית האתר תהליך של מיתוג עסקי שיאפשר לעצב אתר טוב ונגיש יותר. רוצים לשמוע עוד על פלטפורמות מומלצות לבניית אתרים ולקבל מידע ראשוני על האפשרויות העדיפות עבורכם? צרו קשר והמומחים שלנו כאן בדיגיטל פרטנרס ישמחו לעזור בכל שלב.  

דילוג לתוכן