איך לבחור חברה לעיצוב אתרים?

עיצוב אתרים מקצועי

ניווט מהיר במאמר

אם אתם מעוניינים לבנות בקרוב אתר חדש מאפס או צריכים שדרוג ורענון לאתר הקיים שלכם. השאלה באיזו חברה לעיצוב אתרים או מעצב/ת לבחור לטובת המשימה החשובה הזו. זה משהו שכנראה מעסיק אתכם לא מעט. אחרי הכל מדובר בכרטיס הביקור המשמעותי ביותר שלכם, בדרך שבה תצרו הרבה פעמים את הרושם הראשוני אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.הרבה פעמים גם באופן בו תמכרו את המוצרים/שירותים שלכם בפועל.  

אז איך עושים את הבחירה הנכונה? בלי ספק אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לנו לשמוע כאן בדיגיטל פרטרנס. אנחנו תמיד שמחים להעניק לקהל הלקוחות שלנו את המעטפת המקצועית השלמה. הכוללת בניית אתרים מקצועית ברמה הטכנית, עיצוב אתרים מדויק ומגוון שירותים משלימים לקידום איכותי. 

וכדי שגם אתם תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם, זה הזמן לחלוק ארבעה טיפים חשובים שיעזרו ולעבור על שבע שאלות חובה שחשוב לשאול תמיד לפני שאתם מחליטים. בהצלחה!

כך תבחרו חברה לעיצוב אתרים – ארבעה טיפים מנצחים

  1. בול במטרה – הכינו רשימת מטרות ודרישות מהאתר שלכם

לפני שבכלל מרימים את הטלפון ומבקשים הצעות מחיר, כדאי להכין רשימה מפורטת של כל מה שאתם צריכים ומצפים מהאתר שלכם. צריך לזכור שאתר טוב הוא הרבה מעבר לעיצוב יפה ונעים לעין. הנה כמה דוגמאות לדברים שאתם אולי צריכים באתר:

  • איסוף לידים. 
  • התממשקות עם מערכות CRM שונות. 
  • חנות וירטואלית עם מערכת סליקה.
  • אפשרות למילוי טפסים שונים על ידי הגולשים.
  • אופטימיזציה טובה לחיפוש אורגני בגוגל. 

זכרו תמיד שהאתר הוא שלוחה של העסק שלכם לכל דבר וככזה צריכות להיות לו מטרות ברורות. אם תשכילו להגדיר אותן בצורה ברורה יהיה לכם קל הרבה יותר להבין אם הצעה כזו או אחרת אכן עונה על הדרישות. 

  1. פיינל פור – זה הזמן למצוא מספר חברות שעונות על הדרישות

כמובן שאתם לא יכולים ובטח לא רוצים לבדוק לעומק את עשרות (אולי אפילו יותר) האפשרויות שעומדות בפניכם. אחרי שהגדרתם את הדרישות במדויק יהיה הרבה יותר קל לצמצם את הרשימה לארבע פיינליסטיות (מספר לא מחייב כמובן). מכאן חשוב לבחון כל אופציה לעומק, לכל הפחות שיחת טלפון להתרשמות. אם אפשר להגיע לפגישה פנים אל פנים, גם פגישה בזום זה רעיון לא רע בכלל. 

  1. עושים שיעורי בית – בודקים את הניסיון ותיק העבודות של כל חברה

אז בגדול יש שלושה דברים עיקריים שחשוב לבחון והם: 

  • ניסיון: כמה זמן החברה מעניקה שירותי אתרים והאם זה עסק מבוסס או מיזם בתחילת הדרך ראשית. שנית האם יש לה ניסיון בבנייה ועיצוב אתרים לעסקים דומים לשלכם. 
  • תיק עבודות: דרך מצוינת לסנן אפשרויות ולכל חברה רצינית חייב להיות תיק עבודות עשיר. אפשר להתרשם מהעיצוב והחוויה הכללית בעצמכם וכדאי להיעזר גם במישהו שמבין קצת מעבר לעיצוב הבסיסי. שימו לב אם חברה מעצבת אתרים נוחים ונגישים למובייל, יודעת ליישם טרנדים וחידושים בתחום, בונה אתרים שונים ללקוחות שלה ולא מציעה תבניות דומות וכן הלאה. 
  • שירותים נלווים: בניית אתר היא הרבה פעמים רק צעד אחד בתהליך שמתחיל בשירותי מיתוג עסקי וממשיך בקידום ממומן בגוגל, קידום אורגני בגוגל וכן פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות. אם אתם מכוונים לתהליך ארוך טווח וצריכים אתר שהוא חלק אינטגרלי מהעסק, שווה לבדוק שאתם עובדים עם חברה שיש לה מחלקת שיווק דיגיטלי אינהאוס מעולה. 
  1. אין הנחתום – קוראים כמה שיותר ביקורות והמלצות

חשוב לקרוא כמה שיותר המלצות וביקורות על חברות שמעניינות אתכם. בסופו של דבר זו הדרך המהירה והטובה ביותר לקבל מושג על החוויה שצפויה לכם. חפשו כמובן המלצות מחוץ לאתר של החברה (ששם מן הסתם תראו רק את הדברים החיוביים). נסו לדלות מידע ספציפי על אנשי הצוות ובפרט אלו שהולכים לתת לכם את מרבית השירות.

שאלות שחשוב לשאול

סביר להניח שחברות שונות ינסו לצייר לכם תמונה ורודה ואידילית. אבל ברור שצריך להשקיע ולחקור קצת בעצמינו מעבר ולא לקבל את הדברים כמובנים מאליהם. הנה כמה שאלות שכדאי לשאול את נציגי החברות תמיד:

  • האם אתם בקיאים בקידום אתרים אורגני בגוגל ויכולים לדאוג לאתר עם דירוג גבוה ותנועה משמעותית?
  • אתם יודעים לשלב ממשקי צד שלישי כמו מערכות CRM או מערכות סליקה שכבר נמצאות בשימוש?
  • יצא לכם לבנות עוד אתרים לעסקים בתחום שלי או בתחומים קרובים?
  • האם אתם מספקים שירותי תחזוקה שוטפת של האתר לאחר הבנייה?
  • האם תתנו לי כלים לתחזק ולתפעל את האתר בעצמי אם ארצה בכך?
  • לאחר התהליך, האם האתר יהיה בבעלותי?
  • האם אוכל להעביר את האתר למקום אחסון אחר אם אבחר שלא לעבוד אתכם בעתיד?

אל תתפשרו על האתר שלכם

נכון, לבדוק את הדברים האלו לעומק זה משהו שיצריך מכם קצת זמן ומאמץ. אבל בסופו של דבר זוהי אחת ההחלטות החשובות שאתם צריכים לעשות בשביל העסק שלכם. אנחנו פוגשים לא מעט בעלי עסקים שבחרו מה שנראה מזמין ונוצץ ומגיעים אלינו אחרי שנעשה נזק ולא מעט כסף ירד לטמיון. בדיוק בגלל זה חשוב לנו להציע ללקוחות שלנו תהליך שלם, מסודר ומקצועי. לתת את כל המידע החשוב ולהציע שירותים נלווים וליווי גם אחרי שהאתר באוויר. 

מקווים שהצלחנו לעשות קצת סדר בדברים ולכוון אתכם אל החברה שתתאים לכם. כמובן שאתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שלב לייעוץ מקצועי עם צוות המומחים של דיגיטל פרטנרס.  

דילוג לתוכן