המרה איכותית באמצעות דף נחיתה: כך תעשו זאת נכון

המרה בדף נחיתה

תחזוקה של אתר אינטרנט וקידום ממומן שלו לצד קידום מסרים ברשתות חברתיות הן פלטפורמות בסיסיות וחשובות העומדות בפני בעלי העסקים כיום. יחד עם זאת, בעלי עסקים ששואפים למכור את השירותים והמוצרים שהם מציעים דרך הרשת חייבים להבין את החשיבות הגדולה של מכירה דרך דפי נחיתה. אותם נוכל לצרף כקישור למודעות שלנו ברשתות החברתיות, לקידום הממומן שלנו בגוגל, לניוזלטר שאנו שולחים לרשימות התפוצה שלנו מדי חודש ובעצם נוכל לקדם במגוון דרכים שונות. 

כאן בדיגיטל פרטנרס נשמח לעזור גם לכם להגדיל את המכירות שלכם באמצעות דף נחיתה איכותי ואנו מציעים גם כלים של מדידה ומעקב לצד בניית אתרים, קידום אורגני , קידום ממומן בגוגל ו פרסום ברשתות החברתיות. אנו שמחים לחלוק כעת עשרה טיפים מנצחים שיעזרו להגדיל את אחוזי ההמרה דרך דף הנחיתה – מזכירים שאתם מוזמנים לפנות אלינו לטיפים ומידע נוסף בכל שלב!

קודם כל – מהו דף נחיתה ומהו שיעור המרה טוב?

דף נחיתה הוא למעשה עמוד אינטרנטי יחיד המוקם למטרה של קמפיין אחד מסוים. למשל, רשת תקשורת המנסה לגייס טלפונים של מתעניינים ולהציע להם חבילה מיוחדת. דף נחיתה כולל מיתוג של העסק, הסבר ברור על ההצעה ותיבה להשארת פרטים (או תשלום במידה ומדובר על רכישה ישירה). אחוז ההמרה הממוצע של דפי נחיתה עומד על 2.35. דפי הנחיתה המוצלחים והטובים בעולם מתהדרים באחוזי המרה של מעל 10 והמובילים שבהם מגיעים עד לכ-25 אחוזי המרה. עם זאת, כל דף נחיתה עם אחוז המרה מעל ל-5.31 נחשב לדף איכותי. הנה עשרה טיפים איך לשפר את האחוזים. 

כותרת

נשמע בסיסי, אבל ממש לא מובן. הכותרת היא הכלי הראשון והחשוב ביותר ליצירת עניין. אם הכותרת לא תוכל לתאר בצורה ברורה ומובנת במה מדובר רוב הסיכויים שהגולשים פשוט ינטשו. חשוב שהכותרת לא תהיה מרומזת ומבלבלת. המסר חייב להיות ברור וישיר. תוך חמש שניות בלבד הגולש צריך להבין במה מדובר כדי שיוכל לקחת החלטה האם הוא מעוניין להמשיך בתהליך המכירה. 

הצעה משתלמת

דף נחיתה ממיר הוא לעולם כזה שמציע הצעה מיוחדת ומשתלמת. אם ההצעה שאתם מציעים לא שונה מהדברים הבסיסיים שאתם מציעים לגולשים לא יהיה דרייב של ממש להמשיך. הגולש צריך להרגיש שהוא קיבל הצעה מיוחדת ושונה, כזו שהוא לא יכול לקבל מכם או ממתחרים שלכם בכל זמן. זה יכול להיות מחיר מיוחד, מבצע של אחד פלוס אחד, קרדיטים לרכישות עתידיות אצלכם וכן הלאה. 

קופי חד ומניע לפעולה

דף הנחיתה הוא לא מקום להעמיס עליו מסרים על גבי מסרים וההרים של מידע. את זה תשמרו לעמודים שלכם באתר לקידום SEO ומתן מענה לשאלות של הגולשים. דף הנחיתה חייב להיות קצר ותצמיתי. הטקסט שמעבר לכותרת יכול להיות מעט יותר שנון כל עוד הכותרת ברורה וההצעה מובנת מהרגע הראשון. נהפוכו – טקסט חד ושנון עם קריאה ברורה לפעולה יגדיל את סיכויי ההמרה. 

קריאה ברורה לפעולה

לא מספיק לעודד את הגולשים שלכם לבצע את המכירה או השארת הפרטים (או כל המרה אחרת). עליכם לצרף כפתור ברור של קריאה לפעולה – ״קנו עכשיו״ ״השאירו פרטים למידע נוסף״ וכן הלאה. הפעולה הסופית צריכה להיות מודגשת וברורה מהרגע הראשון. 

דוגמא מיני רבות של דף נחיתה שבנינו ללקוחות. לצפייה בדף הנחיתה המלא לחץ כאן

דף נחיתה רויאל קנין

מהירות טעינה

לדף הנחיתה שלכם לוקח יותר מ-4 שניות להיטען? ברכות – איבדתם 30 אחוזים של לידים פוטנציאליים. לא חבל? חבל מאד. שיפור זמן הטעינה זה דבר טכני שאפשר וחשוב לעשות. 

חווית משתמש לדפי נחיתה

מה? זה לא משהו שעושים רק לאתר? ממש לא. את בדיקת חווית המשתמש ניתן ורצוי לעשות גם לדפי הנחיתה ורצוי להשוות בין כמה אפשרויות כדי למצוא את דף הנחיתה האולטימטיבי שלכם. 

תמריץ

האם אתם באמת מציעים פתרון לבעיה? אתם בהחלט צריכים להבהיר שכן ושזהו היתרון בשירות שאתם מציעים. ״הזמינו עוד היום ותגידו שלום לבעיית היונים בבניין״, ״אל תישארו מאחור – שדרגו את העסק שלכם עם מערכת הניהול שלנו״ וכו׳. 

המלצות

אם תצליחו לשכנע את הגולש במעמד הביקור בדף הנחיתה שאתם עסק אמין, סיכויי ההמרה ישתפרו פלאים ויש סיכוי לא רע בכלל שהיא תקרה. המלצות מלקוחות עבר (כמובן לא בלב העמוד אלא בתחתית) זה כלי מצוין לצורך כך. 

אלמנטים ויזואליים

סרטונים, הנפשות, תמונות, גרפים ודיאגרמות: כל דרך שהיא לבדל את עצמכם ולהראות את היתרונות בצורה ויזואלית מעלה משמעותית את אחוזי ההמרה. כמובן שחשוב שלא להפריז באלמנטים וחשוב לבחור דרך אחת טובה וברורה לעשות את זה. 

עיצוב הדף

מיושן ומבלבל או מודרני, חד וברור? אתם כבר יודעים מה אתם הייתם מעדיפים לראות וכך גם הגולשים שלכם. אל תוותרו על עיצוב איכותי ובעיקר עדכני. 

רוצים לעשות את זה הכי טוב שיש? צרו קשר ואנו נשמח לעצב עבורכם דפי נחיתה ממירים ולהציע שירותים נלווים נוספים שיקפיצו את העסק קדימה ומהר!

לדפי נחיתה נוספים שבנינו ללקוחות שלנו:

https://www.simply-football.co.il/

https://www.edenalaev.co.il/seminar-lm/