המדריך המלא לכתיבת תוכן שיווקי – פרק 4

ניווט מהיר במאמר

עד עכשיו עסקנו בכתיבת קופי ליצירת לידים לאתר\לעסק שלכם.

אבל מה קורה כשאותו אדם אשר הביע התעניינות במוצר שלכם, מגיע לכתבה\מאמר\תיאור מוצר ולהפתעתו הוא מגלה טקסט שבלוני ומשעמם?

ברגע שהגעתם לשלב זה – ככל הנראה אותו לקוח פוטנציאלי פשוט ינטוש את האתר שלכם ומן הסתם גם לא יחזור אליו יותר.

לכן, בפרק הבא נלמד אתכם איך ליצור עניין באמצעות מספר טכניקות.

שיטת הקרס והדג


כפי שכבר הבנתם מהכותרת, המטרה שלנו היא 'לדוג' את הלקוחות (הדגים במקרה הזה) באמצעות משפט ראשון מפציץ (הקרס).

הנה כמה דוגמאות של משפטי 'העתק-הדבק' בהם תוכלו להשתמש כמשפטי פתיחה:

  • 'אתם מכירים את ההרגשה של…'
  • 'האם זה נשמע לכם מוכר?'
  • 'מחקרים חדשים מוכיחים ש…(תוצאה מפתיעה)'
  • 'אנחנו מתרגשים להציג בפניכם: (שם המוצר). זוהי דרך חדשה ל(יתרון) שמבוסס על (הוכחה)'
  • גם אנחנו סבלנו מ(בעיה מסוימת) במשך (ככה וככה זמן). עד שיום אחד…'

סיפורים קצרים


כפי שכבר הזכרנו קודם יותר בפרקים הקודמים, שימוש בסיפור הוא דרך מצוינת לתפוס את תשומת ליבם של הקוראים.

הבעיה היא שהליד חייב להיות קצר ומתוק ולכן נשאף להשתמש בסיפורים קצרים שלא יעלו על יותר מ 4-5 משפטים.

הדרך הפשוטה ביותר ליצור סיפור קצר היא להשתמש בפידבק חיובי שקיבלתם מלקוח מרוצה שלכם ובכך ליישם מספר שיטות בליד אחד.

לדוגמא, "יוסי X, לקוח ישן שלנו, שלח לנו את המייל הבא לפני מספר שבועות: 'אני עוסק בתחום כבר מספר שנים.

תמיד דאגתי לשפץ וליעל את העסק שלי ככל שניתן. אפילו שילמתי לאיש מקצוע שיעזור לי להרים את העסק למקום הראוי בשבילו מבחינתי – אבל שום דבר לא עזר כמו שאתם עזרתם לי'.

פשוט, קצר וסופר יעיל. דוגמא נהדרת למינימום השקעה ומקסימום תוצאות.

כותרת מושכת


גם את נושא זה כבר למדנו בפרקים הקודמים כשלמדנו את נוסחת ה- AIDA.

גם כאן המטרה היא ליצור כותרת מושכת ש'תחליק' את הלקוחות שלכם באופן מושלם אל הפעולה אותם הם נדרשים לבצע.

לשם כך יש מספר כלים שכבר הרחבנו עליהם קודם לכן.

זכרו – ככל שתהיו תמציתיים, מעניינים ורלוונטיים – כך איכות הלידים שלכם תהיה איכותית ורצינית הרבה יותר.

במידה והמידע אכן היה שימושי עבורכם, שתפו את חבריכם ועזרו גם להם לטפח ולפתח את העסק שלהם ככל שניתן.

תנו לנו בפידבקים, נשמח להשתמע…

ניפגש בפרק הבא!

דילוג לתוכן